Marketing 1
Požadavky na obsah seminární práce
Seminární práce má podobu teamového projektu, jehož finálním výstupem bude vytvoření a prezentace marketingového plánu dle stanoveného zadání. Vytvoření a prezentace plánu bude probíhat ve 2 kolech.
Úkolem členů teamu v 1. kole bude:
- provést detailní analýzu prostředí – minimálně v oblasti produktu, konkurence a cílové skupiny. V rámci této části je také nutné provést, pokud nebude pro dané téma vyučujícím uvedeno jinak, primární výzkum mezi 60 osobami z cílové skupiny identifikované v zadání tématu formou dotazování.
- provést rozbor cíle/cílů na základě výstupů z analýzy prostředí
- formulovat strategii(e) pro dosažení stanovených cílů a vysvětlit ideu akčních opatření vzhledem ke stanovenému/-ným cíly/cílům a cílové skupině.
Úkolem členů teamu ve 2. kole bude:
- uvést vyargumentovaný popis akčních opatření ve všech částech marketingového mixu (na základě výstupů z analýzy prostředí)
- uvést vyargumentovaný časový harmonogram nasazení jednotlivých akčních opatření a argumentaci jejich provázání
- uvést rozpočet v detailním členění za jednotlivá akční opatření
- uvést způsob kontroly naplnění cíle/cílů.
Rozšiřující povinný studijní materiál o SWOT analýze naleznete v Grasseová, M. et al. Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. Brno : Computer Press, 2010. 325 str. ISBN 978-80-251-2621-9 - příslušná pasáž viz https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2014/BPH_MAR1/11843816/Grasseova_Analyza_podniku_v_rukou_managera_SWOT_analyza.pdf. TENTO MATERIÁL JE NUTNÉ VYUŽÍT PŘI VYPRACOVÁNÍ ANALÝZY PROSTŘEDÍ.
Další informace ke struktuře marketingového plánu lze nalézt na