Marketing 1

Harmonogram seminářů

Harmonogram

1. seminář        řešení případové studie
2. seminář        řešení případové studie + nahlášení se na jednotlivá témata seminární práce (termín je orientační, v průběhu semestru bude upřesněno)
3. seminář        řešení případové studie
4. seminář        řešení případové studie
5. seminář        průběžný test
6. seminář        prezentace seminární práce na 1. téma teamy - 1. kolo
7. seminář        prezentace seminární práce na 2. téma teamy - 1. kolo
8. seminář        prezentace seminární práce na 3. téma teamy - 1. kolo
9. seminář        prezentace seminární práce na 1. téma teamy - 2. kolo
10. seminář      prezentace seminární práce na 2. téma teamy - 2. kolo
11. seminář      uterý: oprava průběžného testu - je třeba se na ně přihlásit v ISu v relevantním období, čtvrtek: státní svátek
12. seminář      uterý: řešení případové studie, čtvrtek: státní svátek
13. seminář      prezentace seminární práce na 3. téma teamy - 2. kolo
 

Přiblížení obsahu

-         Případové studie
Na určených seminářích budou společně řešeny případové studie z oblasti marketingu.
-         Seminární práce
Seminární práce má podobu teamového projektu. Velikost teamu bude záviset na počtu studentů na jednotlivých seminářích (odhadovaná velikost jsou 4 studenti). Pokud nebude vyučujícím v průběhu semestru uvedeno jinak, bude každé téma na daném semináři prezentováno 2 teamy.
Přihlašování na jednotlivá témata – viz harmonogram (je však možné, že v této části budou ještě probíhat změny). Témata budou vyhlášena, jakmile to bude možné. Výstupem bude marketingový plán dle stanoveného zadání.