BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté ž ž žObsah předmětu – viz IS: https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2014/BPV_MVVS/op/BPV_MVVS_struktura_2014.pdf žSkupinový projekt – týmová práce z týdne na týden žPodmínky zkoušky žLiteratura ž ž ž ž ž žCentrum pro výzkum neziskového sektoru ¡http://cvns.econ.muni.cz/ ¡ žBrno kulturní, o.s. ¡http://www.brnokulturni.cz/ ž žBuranteatr ¡http://www.buranteatr.cz/ ž žSložky seminární práce: ¡Analýzy vnějšího prostředí ¡Analýzy vnitřního prostředí ¡Souhrnná SWOT analýza + aktuální cíle (SMART), příp. redefinice poslání organizace + výběr strategie ¡Politiky – Komunikační audit ¡Mediální plán nebo Komunikační kampaň ¡Fundraisingový audit ¡Plán sponzorství ¡Akční plány ž ž On-line TEST - 1/2 hodnoty známky Skupinový projekt - 1/2 hodnoty známky Vypsány zkouškové termíny před zápočtovým týdnem Hodnocení skupinového projektu v zápočtovém týdnu Nahlášení se na zkouškové termíny a test mít napsaný alespoň den před zkouškou V případě zlepšení známky nebo v případě nerozhodné známky účast na zkoušce - obhajoba skupinového projektu Možnost opravného testu při zkoušce žKOTLER, Philip a Alan R. ANDREASEN. Strategic marketing for nonprofit organizations. 6th ed. Upper Saddle River: Prentice-Hall, 2003. vii, 536 s. ISBN 0-13-041977-X žKOTLER, P.: Marketing management : Analýza, plánování, realizace a kontrola; Praha : Victoria Publ.10.vydání, 2000; ISBN 80-247-0016-6 žŠKARABELOVÁ, SIMONA. Marketing ve veřejném sektoru. Brno: MU, 2007. DSO a elektronická skripta. žStudijní materiály v ISu pro BPV_MVVS žInformace ve Studijních materiálech žpředmětu BKV_MVVS na ISu : üDSO (neaktuální, probíhá inovace obsahu předmětu J L) + nové texty üPwPt prezentace s odkazy na literaturu üOrganizační pokyny üVzorové práce ž