Z KANADY AŽ DO BRNA: realizace globální kampaně krok za krokem PROCTER & GAMBLE Barbora Kratochvílová (Customer & Channel Marketing) Petr Fiala (Customer Business Development) Na příkladu Olympijské reklamní kampaně pro Soči Vám zástupci společnosti P&G představí cestu od globální myšlenky přes regionální adaptace a lokální úpravy až po realizaci na prodejnách v regionech České republiky. Na cestě se dozvíte, jak a proč se kampaně vymýšlejí, na jaké úrovni se vytvářejí jednotlivé části, jak se tvůrci kampaně rozhodují, s jakými výzvami se musejí vypořádat a jak se potom vše prodává obchodníkům a konečným spotřebitelům. KDY: čtvrtek 27. března 2014, 16:20 KDE: posluchárna P10, ESF MU Společnost Procter & Gamble, největší světový výrobce spotřebních výrobků v oblasti drogerie, pečuje ve svém portfoliu o značky jako Ariel, Pampers, Always, Gillette, Head & Shoulders a Duracell. vás zve na přednášku na téma