Podniková ekonomika
2. tutoriál - Primární podnikové funkce
Součástí druhého tutoriálu bude prezentace níže uvedených témat. Dále bude v uvedeném termínu nutné odevzdat zpracovaný POT. (Pozor změna stačí odevzdat do 29.4.2017)
Analýza nákladů v podniku
Vybrané kapitoly:
Analýza nákladů v podniku
- Vymezení a klasifikace nákladů
- Členění nákladů podle závislosti na objemu prováděných výkonů
- Nákupní marketingový mix
- Aktivity marketingového nákupního procesu
- Řízení zásob
- Nákupní logistika a strategické řízení nákupu
- Pojetí výrobní činnosti
- Výrobní program
- výrobní proces
- Životní cyklus produktu
- Strategie rychlého sbírání tržeb
- Plánování odbytu
- Stanovení obchodní strategie a odbytových cílů
- Segmentace a výzkum trhu
- Analýza podniku
- Nástroje odbytové politiky
- Procesy v rámci výrobkové politiky
- Procesy komunikace mezi podnikem a zákazníky
- Distribuční procesy
- Cenotvorba
Vybrané kapitoly:
- SYNEK, Miloslav a Eva KISLINGEROVÁ. Podniková ekonomika. 6. přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2015. ISBN 978-80-7400-274-8.
- VOCHOZKA, Marek a Petr MULAČ. Podniková ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4372-1.
- WÖHE, G. a E. KISLINGEROVÁ. Úvod do podnikového hospodářství. Translated by Zuzana Maňasová. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H. Beck, 2007. xxix, 928. ISBN 9788071798972.
- KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5..
- Pappas, J.L., Hirschey, M. Managerial Economics, The Dryden Press: Orlando Florida, 1990
- JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.