Marketing

Semináře - harmonogram, požadavky

Harmonogram
1. seminář        řešení případové studie - IKEA + nahlášení se na jednotlivá témata seminární práce
2. seminář        řešení případové studie - SWOT analýza
3. seminář        prezentace seminárních prací - situační analýza
4. seminář        řešení případové studie - Red Bull a SNCF
5. seminář        prezentace seminárních prací - nízkonákladový marketing
6. seminář        první průběžný test
7. seminář        řešení případové studie - Clarins
8. seminář        oprava prvního průběžného testu
9. seminář        prezentace seminárních prací - marketingový mix 
10. seminář      řešení případové studie - hypermarket
11. seminář      prezentace seminárních prací - nákupní chování
12. seminář      druhý průběžný test
13. seminář      řešení případové studie - Ariel Style
 
Přiblížení obsahu
-         Případové studie
Na určených seminářích budou společně řešeny případové studie z oblasti marketingu.
-         Seminární práce
Seminární práce je prací týmovou, příp. prací individuální. Velikost týmu bude záviset na počtu studentů na jednotlivých seminářích (odhadovaná velikost jsou 2-3 studenti).
 
Účast na seminářích
Účast na seminářích je povinná. V rámci semestru jsou povoleny 2 absence.