Marketing
Semináře - harmonogram, požadavky
Harmonogram
1. seminář řešení případové studie - IKEA + nahlášení se na jednotlivá témata seminární práce
2. seminář řešení případové studie - SWOT analýza
3. seminář prezentace seminárních prací - situační analýza
4. seminář řešení případové studie - Red Bull a SNCF
5. seminář prezentace seminárních prací - nízkonákladový marketing
6. seminář první průběžný test
7. seminář řešení případové studie - Clarins
8. seminář oprava prvního průběžného testu
9. seminář prezentace seminárních prací - marketingový mix
10. seminář řešení případové studie - hypermarket
11. seminář prezentace seminárních prací - nákupní chování
12. seminář druhý průběžný test
13. seminář řešení případové studie - Ariel Style
Přiblížení obsahu
- Případové studie
Na určených seminářích budou společně řešeny případové studie z oblasti marketingu.
- Seminární práce
Seminární práce je prací týmovou, příp. prací individuální. Velikost týmu bude záviset na počtu studentů na jednotlivých seminářích (odhadovaná velikost jsou 2-3 studenti).
Účast na seminářích
Účast na seminářích je povinná. V rámci semestru jsou povoleny 2 absence.