Studijní materiál - literatura
BLAŽEK, Ladislav a Alena ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ. Nadnárodní společnosti v České republice :vývojové trendy, organizace a řízení, kultura a odpovědnost. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2013. ISBN 978-80-7400-478-0.
Gooderham N.P. – Nordhaug O.: International Management Cross-Boundary Callenges, Blackwell Publishing, 2003ISBN 0-631-23341-5
Štrach, P.: Mezinárodní management, Grada Publishing 2009, ISBN 978-80-247-2987-9
Dvořáček, J.: Společné a nadnárodní podniky. Nakladatelství Oeconomica, VŠE Praha, 2006. 200 str. ISBN 80-245-1029-4
b) doporučená literatura:
Verbeke A.: International Business Strategy, Cambridge University Press 2009, ISBN 978-0-521-68111-7
Rodrigues C.: International Management, A cultural approach, SAGE Publications 2009, ISBN 978-1-4129-5141-8
Aimin, Y. – Yadong, L.: International joint ventures: theory and practice.M.E. Sharpe New York 2001, ISBN 0-7656-0474-4
Picot, G.: Handbook of International Mergers and Acquisitions, Palgrave Publishers 2002, ISBN 0-333-96867-0.
Mockler, R.J.: Multinational Strategic Alliances, John Wiley and Sons 1999. ISBN 978-0-471-98775-8