POT
Obecně o POTu
Povinností každého studenta je vypracovat v týmu 1 POT za semestr.
Požadavky na zpracování a rozsah POTu
POT se skládá ze 2 částí. V první části tým přiblíží klíčové poznatky zadaného tématu a uvede konkrétní příklad využití poznatků v reálném podniku v rozsahu dvou normostran. Druhou část budou tvořit testové otázky na téma, které tým v první části přibližoval. Test se bude sestávat z 5 otázek s uzavřenými odpověďmi (vždy min. 3 možné odpovědi) a z 5 otázek s otevřenými odpověďmi vždy s vyznačením/uvedením správné odpovědi. Práci je nutné odevzdat do Odevzdávárny předmětu vždy do čtvrtka, který předchází datu setkání, do 24:00. Je třeba ji koncipovat jako text ve Wordu.
Formy a témata POTů dle jednotlivých týdnů
2. setkání - 17.3.2018, odevzdání materiálu do Odevzdávárny předmětu 15.3.2018
Forma | Téma |
POT | Nízkonákladový marketing - charakteristika, výhody, nevýhody, konkrétní techniky vč. ukázek, informace o míře využití |
POT | Situační analýza s větším zaměřením se na vypracování SWOT analýzy dle jiného postupu než je uvedeno v https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2018/BKH_ZMAR/11843816/53998872/Grasseova_Analyza_podniku_v_rukou_managera_SWOT_analyza.pdf |
3. setkání - 7.4.2018, odevzdání materiálu do Odevzdávárny předmětu 5.4.2018
Forma | Téma |
POT | Sestavení marketingového plánu - výhody a úskalí jeho sestavení, vysvětlení návazností jednotlivých částí procesu jeho tvorby |
POT | Převedení konkrétního cíle a strategie řešící konkrétní problém vybrané značky do jednotlivých akčních opatření v rámci 4P |
POT | Nákupní chování s větším zaměřením se na faktory ovlivňující vnímání a nákup produktu - charakteristika, konkrétní ukázky |