Marketing

Hodnocení

Hodnocení seminární práce
Seminární práce je hodnocena dle hloubky jejího vypracování a aktivního přístupu studentů k jejímu zpracování. Hodnotící škála je 0 - 100 %.
 
Všichni členové teamu získávají stejnou hodnotu. Výjimkou je případ, kdy členové teamu vyučujícímu oznámí, že se určitý člen teamu na řešení seminární práce nepodílel. Označenému studentovi bude ze seminární práce automaticky udělena hodnota 0 %.
Hodnocení průběžných testů

V předmětu jsou psány 2 průběžné testy. Jejich termíny viz Semináře - harmonogram, požadavky. Oba testy budou mít podobu otázek s otevřenými odpověďmi. Z každého testu je možné obdržet max. 20 bodů. Pro úspěšné absolvování testu je třeba získat min. 60,00 %, tj. 12 bodů. Ke každému průběžnému testu bude možné absolvovat 2 opravné testy.

Hodnocení závěrečného testu

Závěrečný test se skládá z otázek s uzavřenými a otevřenými odpověďmi. Lze z něj obdržet max. 20 bodů. Pro úspěšné absolvování testu je třeba získat min. 60,00 %, tj. 12 bodů.

Jakékoli opisování, zaznamenávání nebo vynášení testů, používání nedovolených pomůcek jakož i komunikačních prostředků nebo jiné narušování objektivity zkoušky (zápočtu) bude považováno za nesplnění podmínek k ukončení předmětu a za hrubé porušení studijních předpisů. Následkem toho uzavře vyučující zkoušku (zápočet) hodnocením v ISu známkou "F" a děkan zahájí disciplinární řízení, jehož výsledkem může být až ukončení studia.

Závěrečný test nemusí absolvovat student, který obdržel z každého průběžného testu 100,00-77,00 %. Hodnota ze závěrečného písemného testu se v tomto případě vypočte jako průměr hodnot z průběžných testů.

Závěrečné hodnocení předmětu
Závěrečné hodnocení předmětu je dáno váženým průměrem hodnoty ze seminární práce (hodnota musí být v rozmezí 60,00-100,00 %, váha 0,3) a ze závěrečného testu (hodnota musí být v rozmezí 60,00-100,00 %, váha 0,7). Hodnotící škála je: 100,00-93,00 % = A; 92,99-85,00 % = B; 84,99-77,00 % = C; 76,99-69,00 % = D; 68,99-60,00 % = E; 59,99-0,00 % = F.