Marketing v EU

Harmonogram předmětu

1. setkání:
úvod do předmětu, základní pojmy, specifika mezinárodního marketingu; kultura a kulturní odlišnosti v mezinárodním marketingu aplikované na prostředí EU; analýzy prostředí.

do 11. 3. je potřebné zaregistrovat se na prezentaci POTu č. 1 v  ISu – Rozpis: Prezentace_2. setkání anebo Prezentace_3. setkání (po rozkliknutí jednoho z rozpisů zakliknout vybraný termín (označený jako prezentace - s pořadím - pořadí není důležité - počet prezentací je určený počtem registrovaných studentů do kurzu))  na plánovaný termín prezentace (2. anebo 3. setkání) a do ISu - Studijní materiály - složka: "Témata POTů a seznam členů týmu pro POT č. 1" vložit soubor ve Wordu (příp. Pdf) obsahující název POTu a seznam členů týmu - jméno a příjmení (v případě jednoho autora tato informace není nutná - identifikace je zajištěna ISem. V PŘÍPADĚ TÝMOVÉHO ZPRACOVÁNÍ POTu Č. 1 SE NA TERMÍN REGISTRACE PŘIHLAŠUJE POUZE JEDEN Z ČLENŮ TÝMU.

Nejpozději 1 den před prezentací je nutné podklady ve WORDu (nikoliv PPT prezentaci) vložit do odevzdávárny k předmětu v ISu

Náhradní POT(y) (POT č. 2) – nutné vložit do IS nejpozději 1 týden do konce zkouškového období semestru.


2. setkání:
specifika marketingového výzkumu a adaptace marketingového mixu na trzích EU - řešení případových studií a analýza sekundárních dat, řešení zadaných úkolů, prezentace seminárních prací

3. setkání:
prezentace seminárních prací, případně řešení případových studií a dalších zadaných úkolů, resp. témata, která nebyla probrána na 2. setkání