Marketing

Hodnocení

Hodnocení seminární práce
Seminární práce se skládá ze 4 týmových prací, které jsou řešeny v průběhu semestru. Z každé práce je možné získat 0-5 bodů. Hodnocení se odvíjí od propracovanosti řešení a míry využití funkcí aplikace určené pro vypracování dané práce. Pro úspěšné absolvování seminární práce je třeba dosáhnout v souhrnu 12 bodů, tj. 60 %.
 
Všichni členové týmu získávají stejnou hodnotu. Výjimkou je případ, kdy členové týmu vyučujícímu oznámí, že se určitý člen týmu na řešení práce nepodílel. Označenému studentovi bude z dané týmové práce udělena hodnota 0 %.

Hodnocení průběžných testů

V předmětu jsou psány 2 průběžné testy. Jejich termíny viz Semináře - harmonogram, požadavky. Oba testy budou mít podobu otázek s otevřenými odpověďmi. Z každého testu je možné obdržet max. 20 bodů. Pro úspěšné absolvování testu je třeba získat min. 60,00 %, tj. 12 bodů. Ke každému průběžnému testu bude možné absolvovat 2 opravné testy.

Hodnocení závěrečného testu

Závěrečný test se skládá z otázek s uzavřenými a otevřenými odpověďmi. Lze z něj obdržet max. 20 bodů. Pro úspěšné absolvování testu je třeba získat min. 60,00 %, tj. 12 bodů.

Jakékoli opisování, zaznamenávání nebo vynášení testů, používání nedovolených pomůcek jakož i komunikačních prostředků nebo jiné narušování objektivity zkoušky (zápočtu) bude považováno za nesplnění podmínek k ukončení předmětu a za hrubé porušení studijních předpisů. Následkem toho uzavře vyučující zkoušku (zápočet) hodnocením v ISu známkou "F" a děkan zahájí disciplinární řízení, jehož výsledkem může být až ukončení studia.

Závěrečný test nemusí absolvovat student, který obdržel z každého průběžného testu 100,00-77,00 %. Hodnota ze závěrečného písemného testu se v tomto případě vypočte jako průměr hodnot z průběžných testů.

Závěrečné hodnocení předmětu
Závěrečné hodnocení předmětu je dáno váženým průměrem hodnoty ze seminární práce (hodnota musí být v rozmezí 60,00-100,00 %, váha 0,5) a ze závěrečného testu (hodnota musí být v rozmezí 60,00-100,00 %, váha 0,5). Hodnotící škála je: 100,00-93,00 % = A; 92,99-85,00 % = B; 84,99-77,00 % = C; 76,99-69,00 % = D; 68,99-60,00 % = E; 59,99-0,00 % = F.