Marketing

Seminární práce

 

Obecně o seminární práci

Seminární práce se skládá ze 4 prací, které budou vypracovávány v týmu v určených seminářích. Pokud práce nebude na daném semináři dokončena, je možné ji dopracovat do dále stanovené lhůty. Členové týmu a velikost týmu se může pro jednotlivé práce měnit. Povinností každého studenta je získat v součtu min. 12 bodů z 20 možných za tyto práce. 

 

Požadavky na zpracování a rozsah seminární práce

Před každým seminářem, kde bude řešena týmová práce, obržíte informaci o tom, které aplikace a jejich využití si máte nastudovat. Rozsah seminární práce je dán formátem, který bude požadován.


Termíny pro odevzdání finální podoby jednotlivých týmových prací

Název týmové práce

IKEA

Do 5.3.2019

Rozdíly mezi generacemi

Do 26.3.2019

Clarins

Do 23.4.2019

Tvorba sdělení

Do 14.5.2019