Marketing
Seminární práce
Obecně o seminární práci
Seminární práce se skládá ze 4 prací, které budou vypracovávány v týmu v určených seminářích. Pokud práce nebude na daném semináři dokončena, je možné ji dopracovat do dále stanovené lhůty. Členové týmu a velikost týmu se může pro jednotlivé práce měnit. Povinností každého studenta je získat v součtu min. 12 bodů z 20 možných za tyto práce.
Požadavky na zpracování a rozsah seminární práce
Před každým seminářem, kde bude řešena týmová práce, obržíte informaci o tom, které aplikace a jejich využití si máte nastudovat. Rozsah seminární práce je dán formátem, který bude požadován.
Termíny pro odevzdání finální podoby jednotlivých týmových prací
Název
týmové práce |
Nejpozdější
termín odevzdání do Odevzdávárny |
IKEA |
Do
5.3.2019 |
Rozdíly mezi generacemi |
Do
26.3.2019 |
Clarins |
Do
23.4.2019 |
Tvorba sdělení |
Do
14.5.2019 |