Marketing

Pokyny k autokorekčním testům

K předmětu jsou vypracovány 4 autokorekční testy. Slouží pouze pro ověření znalosti látky, která byla probrána či nastudována. Absolvování testů tedy není povinné, jejich výsledek nevstupuje do závěrečného hodnocení.

Obsahem 1. testu jsou tato témata:

  • základní marketingové pojmy
  • marketingové strategie a plánování
  • analýza portfolia
  • cílený marketing.

Obsahem 2. testu jsou tato témata:

  • marketingové prostředí
  • marketingový výzkum
  • nákupní chování spotřebitelů a organizací.

Obsahem 3. testu jsou tato témata:

  • produkt
  • cena
  • distribuce
  • propagace.

Obsahem 4. testu jsou tato témata:

  • globální marketing
  • zelený marketing.
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/1456/jaro2019/BPH_MAR1/odp/Autokorekcni_test_1.qref
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/1456/jaro2019/BPH_MAR1/odp/Autokorekcni_test_2.qref
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/1456/jaro2019/BPH_MAR1/odp/Autokorekcni_test_3.qref
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/1456/jaro2019/BPH_MAR1/odp/Autokorekcni_test_4.qref