Adobe Systems INTEGROVANÁ KOMUNIKACE INTEGROVANÉ KAMPANĚ KONCEPT PR 360 Adobe Systems JAK PRODÁVAT MIXÉRY Adobe Systems MARKETINGOVÝ MIXÉR VERSUS MIX Adobe Systems 2.499 Kč 1.690 Kč 950 Kč 4.490 Kč Adobe Systems Adobe Systems 360 KOMUNIKACE Adobe Systems 360° INTEGROVANÁ KOMUNIKACE Využívá mix nástrojů, které oslovují zákazníka ve 360 stupních, jednotným sdělením. Adobe Systems VÍCE O KONCEPTU PR360 NA WWW.PR360.CZ Adobe Systems PROČ MIXÉR A NE MIX? Adobe Systems Adobe Systems 2.499 Kč 1.690 Kč 950 Kč 4.490 Kč Adobe Systems Adobe Systems TEORIE Adobe Systems 360 KOMUNIKACE MARKETINGOVÝ MIX 4P Adobe Systems 360 KOMUNIKACE MARKETINGOVÝ MIX 4C / 4E Adobe Systems 360 KOMUNIKACE ATL – ABOVE THE LINE Nadlinková komunikace – TV, rádio, média (tisk) BTL – BELLOW THE LINE Podlinková komunikace – prakticky vše ostatní TTL – THROUGH LINE Komunikace skrze linku Integrovaná marketingová komunikace - integrované kampaně Inbound marketing 360-stupňová komunikace Multichannel marketing Adobe Systems KOMUNIKAČNÍ MODEL AIDA(S) – SEE THINK DO CARE Attention – Pozornost: Cílem první fáze je získat pozornost Interest – Zájem: Dalším krokem je vzbudit zájem Desire – Touha: Následně je nutné vyvolat touhou, případně zvýšit pocit potřeby Action – Akce: Cílovým krokem je zajistit akci (například nákup) Satisfaction – Spokojenost: Původní model AIDA byl doplněn o post-sell aktivity podporující spokojenost Adobe Systems Adobe Systems PUSH / PULL STRATEGIE Cílem Push marketingu je „tlačit“ zákazníky k akci, nejčastěji ke koupi. Jde o jednosměrnou komunikaci, při které firma působí na zákazníky pomocí nevyžádaných informací. Těmi může být (bannerová) reklama, leták, direct marketing apod. Push marketing se tedy nejčastěji využívá při uvádění nových produktů na trh, kdy chceme, aby zákazníci produkt zaregistrovali a chtěli jej vlastnit. Push marketing se ale využívá také při budování značky. Cílem je zákazníka informovat, podnítit k akci nebo zvbýšit povědomí. Strategie Pull marketingu je oboustranná. Hlavním aktérem je sám zákazník, který se chová aktivně. Není jen konzumentem reklamy, uvědoměle vyhledává informace o produktu. Druhý krok je na straně firmy. Pro zajištění tohoto kroku ale musí firma předem podniknout akce, aby zajistila, že ji zákazník najde, dohledá snadno informace a na základě nich se rozhodne pro nákup. Adobe Systems PRAXE Adobe Systems JAK PRODÁVAT MIXÉRY Adobe Systems 2.499 Kč 1.690 Kč 950 Kč 4.490 Kč Adobe Systems CO SI ZAPAMATOVAT? Adobe Systems 360° INTEGROVANÁ KOMUNIKACE? Vzpomeňte si na mixér J Adobe Systems LESENSKY.CZ @ 2018 DĚKUJEME ZA POZORNOST