Zadání pro čtvrtý seminář MVVS Komunikační/PR audit organizace SIMONA ŠKARABELOVÁ FILIP HRŮZA Jaro 2020 KOMUNIKAČNÍ/PR – AUDIT  Proveďte komunikační, resp. PR audit vámi zkoumané organizace/projektu  Pokud jde o připravovaný projekt, zaměřte se jen na komunikace dané situace (týká se hlavně Plug and Play) KOMUNIKAČNÍ/PR – AUDIT  definuje zájmy, role, poslání neziskové organizace a od ní odvozených veřejností,  určuje cílové skupiny, jejich zájmy, potřeby, očekávání,  Vytváří seznam cílů vůči těmto skupinám,  Pro ně volí nejvhodnější prostředky PR,  odhaduje náklady, realizovatelnost plánu PR a jeho dalších prvků. Kroky při PR/Komunikačním audit 1. Vymezení veřejností, např.: 2. Vymezení cílů vůči těmto veřejnostem/cíl.skupinám 3. Definice toho, co očekávají oni ode mě/organizace 4. Jaké prostředky komunikace/PR nyní organizace používá: 5. Jsou vyhovující? 6. Co mohu zlepšit?