Seminární práce
Seminární
práce zůstávají v režimu týmových prací, jejich počet, oproti dříve vyhlášenému (přeškrtnuté níže) jsem změnila pořadí a trochu i
jejich obsah.
Seminární práce č. 1
Tato práce bude obsáhlejšího charakteru a bude se tak skládat
z několika částí, které budou hodnoceny odděleně. Celý její výstup by měl
dávat odpověď na to, jak více zapojit studenty katedry podnikového hospodářství
do jejího života. Při vypracování této seminární práce budete vlastně postupně obdobně
jako při řešení případové studie Clarins, jen k tomu budete mít reálná
data od několika respondentů.
První část seminární práce č. 1:
Prvním
úkolem je vyzpovídat 5 osob z cílové skupiny (tj. studenty oboru/programu
Podniková ekonomika a management, příp. oboru Podniková informatika)
s cílem zjistit relevantní informace, které vám následně pomohou vytvořit
opatření v jednotlivých nástrojích marketingového mixu. Osoby, které
budete zpovídat, musí být odlišné od členů týmu.
Do rozhovorů
je vhodné zahrnout informace z formuláře o personě, se kterým jste se již
seznámili na posledním semináři. Dostupný je na https://is.muni.cz/auth/go/yx0gj6
Tato část
seminární práce nebude hodnocena, ale její kvalita se projeví v dalších
částech seminární práce, které již hodnoceny jsou.
Do 22. 3.
odevzdejte do příslušné odevzdávárny přepisy 5 celých rozhovorů ve Wordu.
Druhá část seminární práce č. 1:
Druhým
úkolem je vypracovat plakát, ve kterém představíte podstatná a relevantní
zjištění z rozhovorů pro řešení toho, jak více zapojit studenty KPH do jejího
života. Pozor, plakát nemá obsahovat návrhy řešení problému, má jen zachycovat
výsledku provedeného výzkumu.
Hodnocení
bude reflektovat míru splnění zadání, dodržení zásad práce s grafikou,
využití zvoleného nástroje a též míru kreativního zpracování.
Do 30. 3.
odevzdejte do příslušné odevzdávárny plakát vytvořený pomocí nějaké dostupné
aplikace – viz aplikace možné k využití níže (klidně však můžete využít i
jiné).
Vysvětlení práce s Canva viz https://bit.ly/2u8Qksx
Info o zásadách práce s grafikou viz https://bit.ly/2u8QNeh a https://bit.ly/2Hnrn5p
Třetí část seminární práce č. 1.:
Třetím
úkolem je natočit video, ve kterém představíte základní kreativní myšlenku (tj.
ideu marketingové kampaně) a opatření ve všech jednotlivých nástrojích
marketingového mixu. Video může být jak hrané, tak kreslené. Musí být doplněno
o grafické prvky, tj. nelze jen něco natočit na kameru a odevzdat.
Hodnocení
bude reflektovat míru splnění zadání, využití zvoleného nástroje a též míru
kreativního zpracování.
Do 12. 4.
odevzdejte do příslušné odevzdávárny video vytvořené pomocí nějaké dostupné
aplikace – viz aplikace možné k využití níže (klidně však můžete využít i
jiné).
K natočení videa je možné využít např. aplikaci
FilmoraGo či iMovie.
Tutoriál k aplikaci FilmoraGo (prezentující je mírně šílená,
ale přehledně vysvětluje snad všechny funkce aplikace) viz https://www.youtube.com/watch?v=a68mYgnztwY
V aplikaci iMovie je možné video natočit 2 způsoby – jako
standardní film či
jako upoutávku.
Tutoriál ke standardnímu filmu viz https://www.youtube.com/watch?v=AvfWvz8sKg0
Tutoriál k upoutávce viz https://www.youtube.com/watch?v=3Sc1-rI3ODs
Seminární práce č. 2
Složení týmů vytvořených pro první seminární práci zůstává stejné i pro tuto seminární práci. Výjimka platí pouze pro studenty, kteří chtějí předmět Marketing uznat za zrušený předmět Základy marketingu. Ti se již vypracování této práce nemusí účastnit - viz informace níže.
Vaším úkolem
bude představit vámi vybraný elektronický zdroj cílové skupině studentů formou
komiksu.
Z níže uvedených
elektronických zdrojů, které nabízí naše knihovna, si vyberte 1. Výběr je zcela
na vás. Nastudujte si, o čem pojednává, jaké možnosti nabízí, jak se lze k němu
dostat (různé cesty – např. přes vzdálený přístup, z PC v knihovně,
škole atd.), příp. nějaké další informace dle vlastního uvážení. Uvedené pak s využitím
znalostí o struktuře příběhu (viz linky níže) převeďte do příběhu, který
zobrazte pomocí komiksu. Cílem komiksu a příběhu v něm je, aby zaujal cílovou
skupinu (studenty ESF MU) a motivoval je k využití tohoto zdroje pro
vlastní potřeby. Nebojte se v komiksu využít QR kód či zkrácené URL
vedoucí na daný zdroj.
Hodnocení bude reflektovat míru splnění zadání, využití zvoleného nástroje a též míru kreativního zpracování.
Do 26. 4. odevzdejte do příslušné odevzdávárny komiks vytvořený pomocí nějaké dostupné aplikace – viz aplikace možné k využití níže (klidně však můžete využít i jiné).
Přehled aplikací pro vytvoření komiksu viz https://bit.ly/2JWdgGm
Vysvětlení struktury příběhu viz https://www.renenekuda.cz/zaklady-tvurciho-psani/ a https://bit.ly/2CJReAr
Seznam
elektronických zdrojů:
1) E-knihy dle vlastního výběru na
platformě ProQuest Ebook Central Zdůraznit, že je možné s pomocí formuláře
požádat SVI o trvalé zakoupení e-knihy. https://ebookcentral.proquest.com/lib/masaryk-ebooks/home.action
2) Nejobsáhlejší multioborová kolekce
odborných e-knih EBSCO eBook Academic Collection Každý si zde vybere.
http://search.ebscohost.com/login.aspx?authtype=ip,uid&profile=ebooks&defaultdb=e000tww
3) Přístup do archívu časopisu Economist
Veškerý obsah od roku 1843 do 2015.
https://ezdroje.muni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=502
4) Aktuální deníky a časopisy z celého
světa na platformě PressReader Možno číst i offline na svém tabletu či mobilu.
https://ezdroje.muni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=478
5) Monitoring denních zpráv Anopress
Archív novin, časopisů + přepisů televizních a rozhlasových
zpráv v ČR. Monitorováno cca 1500 zdrojů. https://ezdroje.muni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=198
6) Rozsáhlá ekonomická příručka Oxford
Handbooks Online
Ideální vstupní bod pro každé téma.
https://ezdroje.muni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=507
7) Statistické databáze a publikace OECD
Nekonečné možnosti srovnávání mnoha indikátorů.
https://ezdroje.muni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=55
8) Encyklopedické přehledy teorií z
oblastí ekonomie, managementu, financí apod. – Wiley Online Reference Works
2018 Prostě vyčerpávající elektronické encyklopedie.
https://ezdroje.muni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=509
9) Portál pro finančníky Patria Plus
Pro ty, co chtějí držet prst na tepu světa akciových trhů.
https://ezdroje.muni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=385
10) Databáze firem a institucí v ČR a
SR Bisnode MagnusWeb
Všechny informace o firmách na jednom místě
https://ezdroje.muni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=495
11) Zdroj speciálně pro studenty PEM:
Emerald Managements
Elektronické časopisy z oblastí managementu, marketingu,
organizačního řízení, logistiky apod. https://ezdroje.muni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=426
Níže uvedené
se týká pouze těch, co chtějí/potřebují uznat předmět za zrušený předmět
Základy marketingu.
Ve vašem
případě stačí absolvovat úspěšně (tj. hodnocení práce 60 a více %) jen
seminární práci č. 1. Testy v Kahootu prosím absolvujte všechny.
Pokud bude jejich průměr (za všechny testy) 60 a více %, nebudete muset již
psát zkouškový test.
Obecně o seminární práci
Seminární práce se skládá ze tří týmových prací, které se budou vypracovávat v určených termínech seminářů. Pokud práce nebude na daném semináři dokončena, je možné ji dopracovat do dále stanovené lhůty. Členové týmu a velikost týmu se může pro jednotlivé práce měnit. Z každé seminární práce musíte získat min. 60 %.
Požadavky na zpracování a rozsah seminární práce
Před každým seminářem, kde bude řešena týmová práce, obržíte informaci o tom, které aplikace a jejich využití si máte nastudovat. Rozsah seminární práce je dán formátem, který bude požadován.
Termíny pro odevzdání finální podoby jednotlivých týmových prací
|
|
|
|
|
|
|