Marketing, fundraising a komunikace v neziskovém sektoru pro on-line výuku

1. téma: Úvod do marketingu pro NNO a veřejný sektor - analýzy vnějšího prostředí

Na první přednášce si můžete projít definicemi marketingu a jeho specificky pro neziskový sektor, resp. veřejnou správu. Seznámíte se také vývojem podnikatelských koncepcí, které vedly v historii až k marketingové podnikatelské koncepci a s obsahovými složkami marketingu (segmentační kritéria, segmentace, targeting, positioning, marketingový mix, aj.).

Můžete se podívat také na další doporučené studijní texty.

Zde najdete zadání prvního úkolu, který zpracujete v týmu pro "vaši" organizaci/projekt:

Zpracovaný úkol prosím vložte do Odevzdávárny "vaší organizace/projektu"

Odevzdávárny
Domácí úkoly, sběr souborů.

Níže můžete diskutovat se zadavateli prací i s námi problémy, které řešíte - Diskusní fóra na Google Drive: