Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Sortimentní politika, nákup a cenotvorba
Interaktivní osnova
Sortimentní politika, nákup a cenotvorba
OBSAH
Sortimentní politika, nákup a cenotvorba
Nyní studovat
Cíle a obsah předmětu
Nyní studovat
Ukončení předmětu a zadání seminárních prác
Nyní studovat
Sortiment, sortimentní politika a faktory ovlivňující sortimentní politiku
Nyní studovat
Kategorizace sortimentu, služby v sortimentu maloobchodního podniku
Nyní studovat
Plánování sortimentu a princip REDUB
Nyní studovat
Category management a sortimentní politika; role kategorie v sortimentu
Nyní studovat
Merchandising a sortimentní politika
Nyní studovat
Vizuální merchandising
Nyní studovat
Management poptávky a ECR
Nyní studovat
Hodnotový řetězec a sortimentní a cenová politika
Nyní studovat
Sortiment a nákupní politika; strategie nákupu; řídící hierarchie nákupu; faktory ovlivňující nákupní politiku a procesy nákupu
Nyní studovat
Sortimentní politika a sourcing
Nyní studovat
Cenové strategie, cenová politika a metody a přístupy k tvorbě cen.
Nyní studovat
Cena, hodnota pro zákazníka a ochota platit (willingness to pay")
Prohlédnout vše
Cenové strategie, cenová politika a metody a přístupy k tvorbě cen.
zažlutěný text - cca 15 stran
Ceny a cenova politika prednasky
Předchozí
Následující
Sortimentní politika, nákup a cenotvorba
Nyní studovat
Cíle a obsah předmětu
Nyní studovat
Ukončení předmětu a zadání seminárních prác
Nyní studovat
Sortiment, sortimentní politika a faktory ovlivňující sortimentní politiku
Nyní studovat
Kategorizace sortimentu, služby v sortimentu maloobchodního podniku
Nyní studovat
Plánování sortimentu a princip REDUB
Nyní studovat
Category management a sortimentní politika; role kategorie v sortimentu
Nyní studovat
Merchandising a sortimentní politika
Nyní studovat
Vizuální merchandising
Nyní studovat
Management poptávky a ECR
Nyní studovat
Hodnotový řetězec a sortimentní a cenová politika
Nyní studovat
Sortiment a nákupní politika; strategie nákupu; řídící hierarchie nákupu; faktory ovlivňující nákupní politiku a procesy nákupu
Nyní studovat
Sortimentní politika a sourcing
Nyní studovat
Cenové strategie, cenová politika a metody a přístupy k tvorbě cen.
Nyní studovat
Cena, hodnota pro zákazníka a ochota platit (willingness to pay")
Operace
Prohlédnout vše