produkty venkovského cestovního ruchu Cílem pracovního listu je seznámit studenty s novými příležitosti pro sociální a hospodářský rozvoj venkovských oblastí v souvislosti se vznikem specializovaných trhů a produktů cestovního ruchu. I. Aktivity venkovského cestovního ruchu Přiřaďte k obrázkům správné příklady typických aktivit v rámci venkovského cestovního ruchu: VINAŘSKÁ TURISTIKA, AGROTURISTIKA, VESNICKÁ TURISTIKA, HIPOTURISTIKA, GASTROTURISTIKA, CYKLOTURISTIKA a)_________________________________ b)______________________________________ c)___________________________________ d)___________________________________ e)________________________________ f)___________________________________ II. Produkty venkovského cestovního ruchu a) Porovnejte produkty vytvářené na Jižní Moravě (https://www.jizni-morava.cz/) s produkty v Dolním Rakousku (např. Weinviertel). Na co se produkty zaměřují, v čem jsou jiné, v čem jsou si podobné? b) Na stránkách agentury CzechTourism (https://www.czechtourism.cz/institut-turismu/podpora-regionu/) vyhledejte informace o aktivitách realizovaných v regionech a podporovaných produktech cestovního ruchu, které mají vazbu na venkovské oblasti. III. Doporučená literatura 1. Šauer, M., Vystoupil, J., Holešinská, A., Palatková, M., Pásková, M., Zelenka, J., ... & Petr, O. (2015). Cestovní ruch. Učební text. Masarykova univerzita. 2. Vystoupil, J., Holešinská, A., Kunc, J., Maryáš, J., Seidenglanz, D., Šauer, M., ... & Viturka, M. (2006). Atlas cestovního ruchu České republiky. Ministerstvo pro místní rozvoj ČR. 3. Zelenka, J., & Pásková, M. (2012). Výkladový slovník cestovního ruchu. Linde Praha.