Logistika a Suply chain management_distanční výuka
3. týden_Specifika logistických služeb 6. 3. 2020
Prezentace
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2020/MPH_LSCM/um/55005878/Zakaznicky_servis.pptx
Doplňující materiál
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2020/MPH_LSCM/um/55005878/povinny_material/Developing_a_customer_service_policy.pdf
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2020/MPH_LSCM/um/55005878/povinny_material/Customer_accomodation_Bowersox.pdf
Doporučuji studovat následující:
- Co vše má zajistit
zákaznický servis zákazníkovi? (7R)
- Uveďte příklady
problémů, které jsou spojeny s nedostatečným zákaznickým servisem (v
retailu, telefonní objednávky, apod.)
- Jaký je vztah
mezi náklady na zákaznický servis, úrovní nabízených služeb
- Jaké ukazatele
lze sledovat pro hodnocení zákaznického servisu v podniku
- Co je to service
reliability, perfect order, product availability – jaká by měla být (jednotlivé
strategie)
- Jednotlivé metriky pro 1) provozní výkonnost
zákaznického servisu; 2) produktovou dostupnost; 3) spolehlivost (reliability)
zákaznického servisu – jaké jsou a co znamenají
- Jaká je
souvislost spokojenosti zákazníka a očekávání