Logistika a Suply chain management_distanční výuka

3. týden_Specifika logistických služeb 6. 3. 2020

Prezentace

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2020/MPH_LSCM/um/55005878/Zakaznicky_servis.pptx

Doplňující materiál

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2020/MPH_LSCM/um/55005878/povinny_material/Developing_a_customer_service_policy.pdf
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2020/MPH_LSCM/um/55005878/povinny_material/Customer_accomodation_Bowersox.pdf


Doporučuji studovat následující:

  1. Co vše má zajistit zákaznický servis zákazníkovi? (7R)
  2. Uveďte příklady problémů, které jsou spojeny s nedostatečným zákaznickým servisem (v retailu, telefonní objednávky, apod.)
  3. Jaký je vztah mezi náklady na zákaznický servis, úrovní nabízených služeb
  4. Jaké ukazatele lze sledovat pro hodnocení zákaznického servisu v podniku
  5. Co je to service reliability, perfect order, product availability – jaká by měla být (jednotlivé strategie)
  6. Jednotlivé metriky pro 1) provozní výkonnost zákaznického servisu; 2) produktovou dostupnost; 3) spolehlivost (reliability) zákaznického servisu – jaké jsou a co znamenají
  7. Jaká je souvislost spokojenosti zákazníka a očekávání