Dotazník pro návštěvníky Galerie Vaňkovka Dobrý den, rádi bychom Vás požádali o pomoc s dotazníkovým šetřením vztahujícím se k Vašim nákupním zvykům spojeným s nejznámějším brněnským nákupním centrem, Galerií Vaňkovka. Cílem průzkumu je definovat nákupní preference a na ně vázané potřeby a přání zákazníků nákupního centra. Dotazník je anonymní a jeho vyplnění nezabere více než 10 minut. Výsledky výzkumu budou využity pouze k akademickým účelům na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity. Děkujeme Vám za spolupráci, zaměstnanci Katedry regionální ekonomie a správy ESF MU 1. Jaké je Vaše trvalé bydliště? (Uveďte prosím obec i okres) ……………………………………………………………… 2. Jak dlouho vám průměrně cesta do Galerie Vaňkovka zabere? ☐ do 15 min ☐ 15-30 min ☐ 30 min až 1 hod ☐ více než 1 hod 3. Ve kterém městě/obci pracujete? (Uveďte prosím obec i okres) ……………………………………………………………………. 4. Jakým způsobem nejčastěji přijíždíte do Galerie Vaňkovka? ☐ automobilem ☐ MHD (autobus, tramvaj, trolejbus) ☐ veřejná hromadná doprava (vlak, autobus) ☐ na kole ☐ pěšky 5. Odhadněte, jak často navštěvujete Galerii Vaňkovka? ☐ vícekrát týdně ☐ 1x týdně ☐ vícekrát měsíčně ☐ 1x měsíčně ☐ 1x za několik měsíců 6. Kdy především navštěvujete Galerii Vaňkovka? ☐ v průběhu pracovního týdne ☐ o víkendu ☐ podle aktuálního rozhodnutí a potřeby 7. S čím je obvykle (nejčastěji) spojena Vaše cesta do Galerie Vaňkovka? ☐ pouze s nákupem ☐ s cestou do/z práce (nákup + práce/práce + nákup) ☐ s návštěvou centra města, s potřebou návštěvy úřadů a institucí ☐ s pracovní nebo soukromou schůzkou ☐ s trávením volného času a zábavou (kavárny, restaurace, fastfoody, výstavy apod.) ☐ s jinou činností (prosím uveďte s jakou): ……………………………… 8. Jaké jsou pro Vás ve Vaňkovce podmínky pro nakupování? Ohodnoťte na škále 1 – 5 (1 = velmi dobré; 5 = velmi špatné) 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5 ☐ 9. Považujete Vaňkovku za bezpečný veřejný prostor, jako vhodné místo pro setkávání (soukromá či pracovní schůzka)? Ohodnoťte na škále 1 – 5 (1 = velmi dobré; 5 = velmi špatné) 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5 ☐ 10. Pokud by byla Galerie Vaňkovka rozšířena (3. patro) o dalších 60 obchodů (restaurací, kino, fitness centrum, IMAX nebo dětský koutek) a o 500 parkovacích míst, jaká bude pravděpodobně Vaše reakce? ☐ rozšíření mně nevadí, zavítám sem častěji ☐ rozšíření mně nevadí, neovlivní to moji četnost návštěv ☐ rozšíření mně nevadí, ale snížím svoji četnost návštěv ☐ nechci rozšíření, vyhovuje mi současný stav 11. Pokud by Vám rozšíření Galerie Vaňkovka nevadilo, kam by podle Vás mělo směřovat? ☐ více specializovaných obchodů ☐ více služeb ☐ více zařízení pro volný čas a zábavu 12. Odhadněte a ohodnoťte (křížkem), kolik času průměrně strávíte v rámci svých návštěv Galerie Vaňkovka v jednotlivých typech obchodů a služeb (není třeba vyplnit všechny položky, stačí to, co dokážete posoudit): 0-10 % času 11-20 % času 21-40 % času 41-50 % času 51-100 % času Základní potraviny a drogerie (zboží denní potřeby) Oděvy, móda, módních doplňky a obuv Sportovní potřeby a doplňky pro volný čas Ostatní zboží (elektro, knihy, lékárna, hračky, bytové potřeby, …) Služby (mobilní operátoři, finanční služby, infostánky, čistírna,...) Zábava a volný čas (korzování a window shopping, wifi free, restaurace mimo food court, kavárny, výstavy, promo akce,…) Food courty (fast food, slow food, bio a specializované potraviny) 13. Na škále spokojenosti 1 – 5 (1 = velmi spokojen; 5 = velmi nespokojen) ohodnoťte současnou situaci v kategoriích: Rozmanitost nabídky obchodů a služeb 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5 ☐ Kvalita zboží v obchodech 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5 ☐ Přítomnost světových trendových značek 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5 ☐ Kvalita a výběr stravování (fast/slow foody, restaurace, kavárny, spec. prodejny) 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5 ☐ Příjemné vnitřní prostředí (bezpečí, světlo, čisto, hudba,...) 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5 ☐ Příjemné okolní prostředí (Wannieck Gallery, OC „Tesco“, nádraží, výstavba Vlněny,...) 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5 ☐ Celková orientace v nákupním centru včetně orientačních tabulí 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5 ☐ Technické zázemí (WC, úložné boxy, lavičky) 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5 ☐ Možnost parkování v nákupním centru i okolí 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5 ☐ Dopravní dostupnost Galerie 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5 ☐ 14. V čem se podle Vás situace za posledních zhruba pět let nejvíce zlepšila? (Uveďte prosím max. 3 příklady) ☐ Zvýšil se počet obchodů a světových značek ☐ Rozšířila se nabídka poskytovaných služeb ☐ Zlepšila se kvalita nabízených služeb ☐ Zlepšilo se technické zázemí (WC, lavičky, úložné boxy, orientační tabule) ☐ Zlepšilo se vnitřní prostředí (bezpečí, světlo, čisto apod.) ☐ Zlepšila se dopravní dostupnost ☐ Zlepšilo se okolní prostředí (Wannieck Gallery, obchodní dům „Tesco“, nádraží, výstavba Nové Vlněny,...) ☐ Jiné: ........................... 15. V čem se podle Vás situace za posledních pět let nejvíce zhoršila? (Uveďte prosím max. 3 příklady) ☐ Vzrostl počet návštěvníků galerie ☐ Zhoršila se kvalita nabízených služeb ☐ Zmenšil se výběr obchodů a výběr světových značek ☐ Zhoršila se možnost parkování ☐ Zhoršilo se vnitřní prostředí (bezpečí, světlo, čisto apod.) ☐ Zhoršilo se okolní prostředí (Wannieck Gallery, obchodní dům „Tesco“, nádraží, výstavba Nové Vlněny,...) ☐ Jiné: ........................... 16. Co považujete za silné stránky galerie? (Uveďte prosím max. 3 největší přednosti) ☐ Množství nabízených služeb a obchodů ☐ Kvalita nabízených služeb a obchodů ☐ Technické vybavení vnitřních prostor ☐ Dobrá lokalita (umístění) ☐ Přehlednost a vnitřní uspořádání ☐ Dobrá dopravní dostupnost ☐ Jiné: ........................... 17. Co považujete za slabé stránky galerie? (Uveďte prosím max. 3 největší slabiny) ☐ Množství nabízených služeb a obchodů ☐ Kvalita nabízených služeb a obchodů ☐ Technické vybavení vnitřních prostor ☐ Dobrá lokalita (umístění) ☐ Přehlednost a vnitřní uspořádání ☐ Dobrá dopravní dostupnost ☐ Jiné: ........................... 18. Co v současnosti v galerii nejvíce postrádáte? …………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 19. Ve kterých dalších nákupních centrech také často nakupujete? (Uveďte prosím max. 3 možnosti) ☐ Olympia ☐ Avion Shopping Park ☐ Futurum ☐ Královo Pole ☐ Campus Sqaure ☐ Hypermarket Globus ☐ Jiné: ............................. 20. Považujete vznik dalších nákupních a zábavních center v blízkosti historického středu Brna za přínosný? (např. s výstavbou nového Jižního Centra) ☐ ano, současná nabídka je nedostatečná ☐ je mi to jedno, tahle problematika mě nezajímá ☐ ne, současná nabídka je dostačující 21. Pohlaví: ☐ muž ☐ žena 22. Věk: ☐ 15–24 let ☐ 25–64 let ☐ 65 a více let 23. Vzdělání: ☐ ZŠ ☐ SŠ bez maturity ☐ SŠ s maturitou ☐ VŠ 24. Socioekonomický status: ☐ Zaměstnaný/zaměstnavatel/OSVČ ☐ Nezaměstnaný ☐ Student ☐ V důchodu ☐Mateřská dovolená Velice děkuji za vyplnění dotazníku!