Podklady k zadání
Přihlášení ke zpracování případové studie (od 7.4.):
Nejste přihlášen na žádné téma.
Zadání úkolu:
1. Na základě tématu, ke kterému se student přihlásí, zpracuje cca 2-3 strany textu, v nichž bude interpretovat nastudovanou případovou studii, zaměří se na zhodnocení průběhu zákaznické cesty a vytyčení významných faktorů ovlivňujících zážitek. V eseji se zaměří na to, KDY byla realizovaná a s využitím jakých metod, KDO byli uživatelé (jaké archetypy byly zkoumány), PROČ byla studie realizovaná a JAK vypadala jejich zákaznická cesta.
Případové studie naleznete v sekci v rámci kapitoly Doporučená literatura Service design a jeho nástroje nebo vybrané kapitoly přímo zde v pdf dokumentu. Doporučuji se s danou lokalitou ještě seznámit i prostřednictvím dohledaných informací na google.
2. Současně pro ověření znalostí aplikace service designu odevzdejte vypracovaný plán cesty hotelovou službou - tzn. vyplněný blueprint ze studijních materiálů (v rámci prezentace k přednášce) - využít můžete i tuto šablonu:
Obě části úkolu odevzdejte do odevzdávárny č. 2 v rámci této kapitoly.