Projekty cestovního ruchu

Podklady k zadání

Přihlášení ke zpracování případové studie (od 7.4.):

Service design - úkol 1
Počet zveřejněných témat: 6
Nejste přihlášen na žádné téma.

Zadání úkolu: 

1. Na základě tématu, ke kterému se student přihlásí, zpracuje cca 2-3 strany textu, v nichž bude interpretovat nastudovanou případovou studii, zaměří se na zhodnocení průběhu zákaznické cesty a vytyčení významných faktorů ovlivňujících zážitek. V eseji se zaměří na to, KDY byla realizovaná a s využitím jakých metod, KDO byli uživatelé (jaké archetypy byly zkoumány), PROČ byla studie realizovaná a JAK vypadala jejich zákaznická cesta.

Případové studie naleznete v sekci  v rámci kapitoly Service design a jeho nástroje nebo vybrané kapitoly přímo zde v pdf dokumentu. Doporučuji se s danou lokalitou ještě seznámit i prostřednictvím dohledaných informací na google.  

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2020/MPR_PRCR/um/studijni_materialy/CS_Service_design_and_tourism.pdf

2. Současně pro ověření znalostí aplikace service designu odevzdejte vypracovaný plán cesty hotelovou službou - tzn. vyplněný blueprint ze studijních materiálů (v rámci prezentace k přednášce) - využít můžete i tuto šablonu:

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2020/MPR_PRCR/um/studijni_materialy/workposter_blueprint_a1.pdf

Obě části úkolu odevzdejte do odevzdávárny č. 2 v rámci této kapitoly.