Marketing

Hodnocení

Hodnocení seminární práce
Seminární práce se skládá ze 2 týmových prací, které jsou řešeny v průběhu semestru. Z každé práce je možné získat 0-100 %. Hodnocení se odvíjí od dodržení zadání, propracovanosti řešení a míry využití funkcí aplikace určené pro vypracování dané práce. Pro úspěšné absolvování každé ze dvou týmových prací je třeba dosáhnout 60 %. Výsledná hodnota seminární práce je dána aritmetickým průměrem hodnocení dvou týmových prací.
 
Všichni členové týmu získávají stejnou hodnotu. Výjimkou je případ, kdy členové týmu vyučujícímu oznámí, že se určitý člen týmu na řešení práce nepodílel. Označenému studentovi bude z dané týmové práce udělena hodnota 0 %.

Hodnocení závěrečného testu

Závěrečný test se skládá z otázek s uzavřenými a otevřenými odpověďmi.  Pro úspěšné absolvování testu je třeba získat min. 60,00 %.

Jakékoli opisování, zaznamenávání nebo vynášení testů, používání nedovolených pomůcek jakož i komunikačních prostředků nebo jiné narušování objektivity zkoušky (zápočtu) bude považováno za nesplnění podmínek k ukončení předmětu a za hrubé porušení studijních předpisů. Následkem toho uzavře vyučující zkoušku (zápočet) hodnocením v ISu známkou "F" a děkan zahájí disciplinární řízení, jehož výsledkem může být až ukončení studia.

Závěrečný test nemusí absolvovat student, který obdržel z průběžného testu 100,00-77,00 % a zároveň hodnocení seminární práce (skládající se ze 2 týmových prací) je také v rozmezí 100,00-77,00 %. Hodnota ze závěrečného písemného testu se v tomto případě vypočte jako průměr hodnot.

V předmětu je psán 1 průběžný test. Test je psán v přednáškovém čase předmětu, termín viz Harmonogram. Test bude mít mít podobu otázek s uzavřenými i otevřenými odpověďmi. Z testu je možné obdržet max. 20 bodů. Pro úspěšné absolvování testu je třeba získat min. 60,00 %, tj. 12 bodů.  Pro úspěšné absolvování testu je třeba získat min. 60,00 % z reálně nejlepšího dosaženého výsledku.
K průběžnému testu bude možné absolvovat 1 opravný test.Tento test ale může zároveň absolvovat každý, kdo s výsledkem není spokojen, ale upozorňujeme, že se počítá poslední výsledek, tj. pokud v opravném testu získáte méně, platí výsledek právě z opravného testu.


Závěrečné hodnocení předmětu
Závěrečné hodnocení předmětu je dáno váženým průměrem hodnoty ze seminární práce (hodnota musí být v rozmezí 60,00-100,00 %, váha 0,5), z průběžného testu (hodnota  musí být v rozmezí 60,00-100,00 %, váha 0,25) a ze závěrečného testu (hodnota musí být v rozmezí 60,00-100,00 %, váha 0,25). Hodnotící škála je: 100,00-93,00 % = A; 92,99-85,00 % = B; 84,99-77,00 % = C; 76,99-69,00 % = D; 68,99-60,00 % = E; 59,99-0,00 % = F.