1. The Story of Spotify Personas
Pročtěte si článek na webu a zodpovězte si otázky: Jak Spotify utvářel persony?
Jak zachycoval potřeby, postoje a návyky svých uživatelů?
Článek dostupný zde: https://spotify.design/article/the-story-of-spotify-personas
2. Service design: Suggesting a
qualitative multistep
approach
Pročtěte si odborný článek ze studijních materiálů a zodpovězte otázky týkající se výzkumu realizovaného v zábavním parku: Jaký výzkum byl aplikován? Jaký byl postup výzkumu? Jaké archetypy byly zkoumány? Jak vypadala jejich zákaznická cesta?
3. Case Study Hurtigruten Cruise
Prohlédněte si následující případovou studii, která se zaměřuje na průběh zákaznické cesty. Uveďte významné faktory, které zážitek zákazníků ovlivnily. Zaměřte se na to, KDO byli zákazníci, JAK a KDY byla zjišťována jejich spokojenost se službou a JAK vypadala jejich zákaznická
cesta ("highs", "lows", "momenty překvapení").