Projekty cestovního ruchu

Service Design

Prezentace:

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2021/MPR_PRCR/um/prednasky/MPR_06_Service_Design.pdf

Záznam přednášky:

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2021/MPR_PRCR/um/eucebna/2021-04-06-16-00-prednaska._6__Service_Design_.video5

Studijní materiály a úkoly k zamyšlení:

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2021/MPR_PRCR/um/studijni_materialy/Customer_Experience_Driven_Destination_Management_2009.pdf
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2021/MPR_PRCR/um/studijni_materialy/Service_design_and_tourism_2012.pdf
  • Prohlédněte si  případovou studii kap. v 5.7 (Hurtigruten Cruise) , která se zaměřuje na průběh zákaznické cesty. Uveďte významné faktory, které zážitek zákazníků ovlivnily. Zaměřte se na to, KDO byli zákazníci, JAK a KDY byla zjišťována jejich spokojenost se službou a JAK vypadala jejich zákaznická cesta ("highs", "lows", "momenty překvapení").
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2021/MPR_PRCR/um/studijni_materialy/Service_design_Suggestinga_qualitative_multistepapproach.pdf

  • Zodpovězte otázky týkající se výzkumu realizovaného v zábavním parku: Jaký výzkum byl aplikován? Jaký byl postup výzkumu? Jaké archetypy byly zkoumány? Jak vypadala jejich zákaznická cesta?

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2021/MPR_PRCR/um/studijni_materialy/skvele-sluzby_nahled-1.pdf

Zajímavé odkazy: