Pročtěte si článek na webu a zodpovězte si otázky: Jak Spotify utvářel persony? Jak zachycoval potřeby, postoje a návyky svých uživatelů?
Článek dostupný zde: https://spotify.design/article/the-story-of-spotify-personas
Prezentace:
Záznam přednášky:
Studijní materiály a podklady k zamyšlení:
Pročtěte si článek na webu a zodpovězte si otázky: Jak Spotify utvářel persony? Jak zachycoval potřeby, postoje a návyky svých uživatelů?
Článek dostupný zde: https://spotify.design/article/the-story-of-spotify-personas
Prohlédněte si zpracování archetypů zástupců cílových skupin města Brna. Jaké kategorie cílových skupin byly definovány? Jaké charakteristiky tyto persony mají? Jaké informace zahrnují jejich profily?
Dokument je dostupný na tomto odkazu: https://www.brno.cz/fileadmin/user_upload/sprava_mesta/magistrat_mesta_brna/KMSM/PRCRMB_2016-2020_Navrhova_cast.pdf