SEMINÁŘ 4: Poptávka v udržitelném cestovním ruchu
Praktické vyzkoušení si šetření spotřebitelského chování a motivací k realizaci alternativních forem cestovního ruchu. Požadavkem je zajištění vzorku minimálně 20 respondentů (bez nutnosti zaměření na generaci Z vzhledem k nerealizovanému focusu). Odevzdání přepsaných odpovědí do příslušné odevzdávárny vstupuje do celkového hodnocení (20 % známky).
Dotazník pro šetření spotřebitelského chování v cestovním ruchu:
Dotazník obsahuje otázky týkající se „obecného“ spotřebitelského chování, z něhož se dá odvodit určitá míra inklinace k alternativním/šetrným formám, dále otázky týkající se postoje ke specifické formě alternativního cestovního ruchu a k aspektům, které mohou mít vliv na výběr aktivity . Standardní součástí jsou otázky analytické/třídící týkající se socio-ekonomických charakteristik respondentů.
Přepis odpovědí respondentů určený k vložení do odevzdávárny: