Marketing, fundraising a komunikace v neziskovém sektoru

8. Téma: Strategické marketingové plánování a akční plány + 8. úkol: sestavení akčního plánu

Strategický plán je psaný dokument, který organizaci slouží jako dlouhodobé (3. – 5tileté vodítko. Je výsledkem plánovacího procesu a má odpovídat na otázky proč organizace existuje, co dělá, kam by měla směřovat a jak se tam dostane. Úspěšný strategický plán musí sestavovat min. 3, max 8 manažersky významných lidí z organizace za připomínkování všech členů. Měl by obsahovat poslání a hodnoty organizace, analýzu stávající situaci organizace, její silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení (SWOT analýza), strategické a od nich odvozené dílčí, krátkodobé cíle, kterých by organizace chtěla v budoucnu dosáhnout, lhůtu pro splnění těchto cílů a hodnocení výsledků dosahování strategického plánu, jeho aktualizace a operativní změny.

Doporučený studijní text:

A nezbývá než zhostit se posledního, 8. úkolu, totiž pokusit se nadhodit akční plán pro váš projekt či organizaci na 1 rok. Už jste začali ve 3. tématu u SMART cílů, nyní se zaměříte na časový horizont jednoho roku a jednotlivé cíle ještě rozdělíte na podcíle, či kroky, které vám pomohou dosáhnout ten který cíl. Více v prezentaci k zadání: 

Nyní je čas napsat si poslední, třetí z autokorekčních testů. Počet opakování je jako u předchozích dvou, neomezený. 

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2022/BKV_MVVS/odp/Test_3_tutorial.qref
Následující