Studijní literatura a zdroje
Povinná
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Translated by Martin Machek - Tomáš Juppa. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 9788024741505.
- dostupné v Bookport
https://www.bookport.cz/kniha/marketing-management-741/
Doporučená
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15 global edition. Boston: Pearson, 2016. 714, 14. ISBN 9781292092621.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozší. Praha: Grada, 2018. 285 stran. ISBN 9788024758695. - dostupné v Bookport https://www.bookport.cz/kniha/zaklady-marketingu-4400/
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Vydání první. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. 325 stran. ISBN 9788075550842
KIM, W. Chan a Renée MAUBORGNE. Nová strategie modrého oceánu : pět
kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a
zajistit si tak ziskový růst. V nakladatelství Management. Praha: Management Press, 2018. 264 stran. ISBN 9788072615476.
CIMLER, Petr a Dana ZADRAŽILOVÁ. Retail management. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007. 307 s. ISBN 9788072611676.
Ve složce studijních materiálů jsou k dispozici nahrávky přednášek z minulého roku v českém jazyce.
Další zdroje:
- Příklad šablony k tvorbě persony