Marketing

Studijní literatura a zdroje

Povinná

KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Translated by Martin Machek - Tomáš Juppa. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 9788024741505.  - dostupné v Bookport

Doporučená

KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15 global edition. Boston: Pearson, 2016. 714, 14. ISBN 9781292092621.

KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozší. Praha: Grada, 2018. 285 stran. ISBN 9788024758695.  - dostupné v Bookport https://www.bookport.cz/kniha/zaklady-marketingu-4400/

LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Vydání první. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. 325 stran. ISBN 9788075550842

KIM, W. Chan a Renée MAUBORGNE. Nová strategie modrého oceánu : pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst. V nakladatelství Management. Praha: Management Press, 2018. 264 stran. ISBN 9788072615476.

CIMLER, Petr a Dana ZADRAŽILOVÁ. Retail management. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007. 307 s. ISBN 9788072611676.


Ve složce studijních materiálů jsou k dispozici nahrávky přednášek z minulého roku v českém jazyce.


Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2022/BPH_MAR1/um/KOTLER-O-KELLER-_2012_-Marketing-Management-_14th-Edition_-By-Philip-Kotler.pdf

Další zdroje:

  • Příklad šablony k tvorbě persony
Persona core poster creative companion1
PDF ke stažení

Následující