Marketing, fundraising a komunikace v neziskovém sektoru pro on-line výuku

8. téma: Strategické plánování a sestavení akčního plánu organizace


Strategický plán je psaný dokument, který organizaci slouží jako dlouhodobé (3. – 5tileté vodítko. Je výsledkem plánovacího procesu a má odpovídat na otázky proč organizace existuje, co dělá, kam by měla směřovat a jak se tam dostane. Úspěšný strategický plán musí sestavovat min. 3, max 8 manažersky významných lidí z organizace za připomínkování všech členů. Měl by obsahovat poslání a hodnoty organizace, analýzu stávající situaci organizace, její silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení (SWOT analýza), strategické a od nich odvozené dílčí, krátkodobé cíle, kterých by organizace chtěla v budoucnu dosáhnout, lhůtu pro splnění těchto cílů a hodnocení výsledků dosahování strategického plánu, jeho aktualizace a operativní změny.

Doporučený studijní text:

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2022/BPV_MVVS/um/prednasky/podklady_k_8_prednasce_strategicke_planovani/Stategicke_planovani.pdf

Níže najdete zadání osmého a tedy posledního úkolu, který zpracujete v týmu pro "vaši" organizaci/projekt.

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2022/BPV_MVVS/um/cviceni/seminar_8/Zadani_8._ukol_Akcni_plan.pdf

Zpracovaný úkol prosím vložte do Odevzdávárny "vaší organizace/projektu":

Odevzdávárny
Domácí úkoly, sběr souborů.

íže můžete diskutovat se zadavateli prací i s námi problémy, které řešíte - Diskusní fóra na Google Drive:


Následující