Týden 2
Přednášky na témata:
III. Financování a rizika podnikání, akční opatření a možné formy podnikání
IV. Vybrané přístupy marketingových aktivit v podnikání; umístění produktu na trhu -obchod a prodej
V. Organizační zajištění rozvoje podnikání, podnikatelské sítě aj.
Na základě představené problematiky bude bude upřesněno zadání vázané na téma přednášky, které bude nutno vypracovat do 11.4. Dílčí zprávy budou vkládány do IS - odevzdávány.
Úkoly související s konáním soustředění č. 2:
Navrhnete tým, který bude vypracovávat sem. práci ve složení 6 osob a specifikuje všechny oblasti související se sem. práci. U každého tymu (jmenovitě) uvést oblast, kterou bude zpracovávat (S-strategie, BM - business model, M+OP - marketing a obchod. plán, F- Finance a R - rozvoj a komercionalizace). Navrhněte vždy 1 osobu pro téma s výjimkou financi, kde předpokládáme 2 osoby. Takto vymezený tým zpracovávající sem. práci písemně vymezte a zašlete na email (pirozek@econ.muni.cz) koordinátorem tymu. Zde specifikujte seznam clenu tymu a rozděleni zpracovaných oblasti jednotlivými cleny tymu, nejpozději do 18.3.2022. Konkrétní zadání je uvedeno v IS MU - složka studijní materiály. V případě potřeby Vás prosím o kontakt na email.
Dále Vás prosím o zpracovaní zadání:
a) Popište základní aktéry prostředí, které souvisí s Vámi navrhnuté oblasti
podnikání, konkrétně se zaměřte na:
1. Hlavní aktéry, které budou součástí Vašeho podnikání
2. Aktivity (činnosti), které budou vystupovat ve Vámi designované podnikatelské
činnosti a budou součástí tvorby přidané hodnoty pro uživatele
3. Pozice, které v rámci podnikatelského prostředí zastáváte (plánujete
zastávat)
4. Zájmy a vlivy, které budou rozhodující v rámci vybraného podnikatelského
prostředí.
b) Na základě popisu uvedeného podnikatelského prostředí proveďte vyhodnocení
(SWOT) prostředí (současnost) s relevantními dopady na budoucí rozvoj podnikání.
c) Stanovte vizi, poslání a obecné cíle podnikatelské činnosti, specifikujte
přednost své podnikatelské aktivity a tomu odpovídající typ strategie
d) designujte způsob implementace strategie včetně správního (CG)
zajištění
Předpokládám, ze dojde ke zpracování uvedené části koordinátorem za oblast strategie vybraného tymu ve spolupráci s ostatními. Následně prosím tedy o nahrání zpracované části - strategie podnikání koordinátorem této
oblasti z každého tymu, nejpozději do 31.3.2022.
Konkrétní představení týmů i hodnocení části strategie podnikání bude k dispozici v bloku předmětu MKH_PODN.