Ve své destinaci jste identifikovali nějaké silné a slabé stránky pro rozvoj cestovního ruchu. Vytvořte návrh vlastního dotazníku, jehož účelem bude zjištění názoru poptávkové strany na některý z identifikovaných problémových okruhů. Při tvorbě dotazníku vycházejte z přiloženého souboru.
SEMINÁŘ 3: Poptávka v udržitelném cestovním ruchu
Dotazník: jeden z nástrojů pro šetření poptávky (spotřebitelského chování), názorů a postojů.
Tvorba dotazníků - k zamyšlení
Staré průmyslové areály v Brně
Dobrodružné outdoorové aktivity jako forma udržitelného cestovního ruchu
Zodpovězte následující otázky:
1. Pro koho jsou výše uvedené dotazníky určeny (kdo jsou respondenti)?
2. Co je jejich cílem?
3. Jaké výzkumné otázky mohou tyto dotazníky pomoci zodpovědět?
---
4. Jakou strukturu mají tyto dotazníky?
5. Jaké škálování využívají?
6. Co jsou analytické a co jsou meritorní otázky?
---
7. Uveďte silné a slabé stránky těchto dotazníků.
Praktické vyzkoušení si šetření spotřebitelského chování a zjištění preferencí vysokoškolských studentů k uplatňování eco-friendly praktik v ubytovacích zařízeních.
Požadavkem je zajištění vzorku minimálně 15 respondentů z řad vysokoškolských studentů a odevzdání přepisu odpovědí do příslušné odevzdávárny do 18. dubna 2022. Za kompletně a správně vyplněný a včasně odevzdaný přepis dotazníků student získá až 12 bodů.
Podklady pro individuální úkol: