Zadání: 1. Společnost DARK, s.r.o. je výrobcem a prodejcem designových svítidel do domácností. Má několik vlastních značek. Nedávno podnik zařadil do prodeje nové řady svítidel, která vznikla ve spolupráci s českými designéry, a to v různých cenových kategoriích (střední a vyšší). Nové produkty zahrnují i technologické novinky. Zatím však obrat nedosahuje očekávaných hodnot. Marketingové oddělení provedlo průzkum, který ukázal, že se o nových řadách mezi velkoobchody ani mezi koncovými zákazníky příliš neví. V návaznosti na obrat i výsledky průzkumu se vedení podniku rozhodlo podniknout několik kroků. Jedním z nich je multimediální reklamní kampaň na billboardech, v televizi a v rádiu, jejíž maximální náklady mohou být 10 milionů Kč. Délka trvání kampaně byla vedením společnosti stanovena na 6 měsíců a začít by měla nejpozději do tří měsíců. Navrhněte projekt, který by řešil výše uvedenou situaci, a vypracujte jej ve formě logického rámce. U vypracování logické rámcové matice se zaměřte na to: * aby to byl celkově reálně proveditelný smysluplný projekt * aby měl správně definovaný cíl a alespoň tři smysluplné záměry se souvisejícími položkami * abyste měli rozpad na cca 4-6 výstupů se souvisejícími položkami * abyste (pouze) jeden výstup rozpadli na 4-6 činností se správně vyplněnými souvisejícími položkami * abyste u předpokladů měli alespoň tři položky patřící (logickou a věcnou provazbou) do každého řádku * abyste uvedli alespoň dvě rozumné věci, co projekt neřeší a dva podstatné předpoklady 2. Na základě logického rámce vytvořte analýzu rizik, která bude obsahovat alespoň dvě položky (2 řádky).