Komunikace v podniku úvod dopředmětu Tomáš Ondráček KOPO: témata Komunikace v podnikovém prostředí Komunikace a její složky Psychologické aspekty komunikace Důvěra, ochota, spolupráce a přesvědčivost Etické a právní aspekty komunikace v podniku Úspěšnost, přesvědčivost, správnost a kvalita komunikace Analýza komunikace Interní komunikace Komunikační kanály v podniku a jejich specifika Směry komunikace a jejich specifika Týmová komunikace Hodnotící komunikace a zpětná vazba Non-verbální komunikace v podniku a její aspekty Komunikace při náboru a vyjednávání o podmínkách práce Externí komunikace Druhy publik a jejich specifika Multimodální komunikace a polylogy Vyjednávání Další výzvy podnikové komunikace TO ·KOPO: úvod ·2023 2 / 8 KOPO: harmonogram (zamýšlený) Út 21. 3. 13:00–14:40 S315 úvod do problematiky komunikace v podniku Čt 23. 3. 12:15–14:00 S315 vybrané psychologické aspekty komunikace v podniku Út 23. 5. 08:00–11:40 S315 vybrané aspekty interní a externí komunikace v podniku Út 23. 5. 13:00–16:40 S315 vybrané etické a právní aspekty komunikace v podniku St 24. 5. 13:00–16:40 S315 vybrané přístupy k analýze a hodnocení komunikace Út 20. 6. 08:00–11:40 S315 prezentace/praktická cvičení St 21. 6. 08:00–09:40 S315 shrnutí, doplnění a další výzvy komunikace v podniku zkouška TO ·KOPO: úvod ·2023 3 / 8 KOPO: ukončení předmětu 1. seminární práce, 2. prezentace/praktické cvičení (založená na seminární práci), 3. (aktivní účast na seminářích a cvičeních), 4. ústní zkouška prokazující získané znalosti a dovednosti. TO ·KOPO: úvod ·2023 4 / 8 KOPO: zadání seminární práce analýza specifické komunikační události v podniku argumentační, etická, právní, psychologická, ... individuální práce rozsah 5400 až 9000 znaků vč. mezer (3–5 normostran) práce musí splňovat obsahové a formální nároky odborných prací odborné zdroje DATUM ODEVZDÁNÍ 10. 06. 2023 – ODEVZDÁVÁRNA V ISu TO ·KOPO: úvod ·2023 5 / 8 KOPO: prezentace 15 až 25 minut představení příkladu představení nástrojů představení analýzy závěry praktické teoretické není třeba dopředu nic odevzdat TO ·KOPO: úvod ·2023 6 / 8 KOPO: zkouška prezenční krátký rozhovor na probraná témata TO ·KOPO: úvod ·2023 7 / 8 KOPO: VYBRANÉ ZDROJE František, B. (2017). Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory. 2. rozšířené vydání. Grada Publishing as. Holá, J. (2021). Interní komunikace v teorii a praxi. Univerzita Pardubice. Mikuláštík, M. (2010). Komunikační dovednosti v praxi. 2. doplněné a přepracované vydání. Grada Publishing as. Speciální číslo o argumentaci online časopisu Filosofie Dnes: Filosofie Dnes, 2018 [online]. 10(2) [2021-14-05]. 1804-0969. Dostupné z: https://filosofiednes.ff.uhk.cz/index.php/hen/issue/view/23. Cheesebro, T., O’Connor, L., & Rios, F. (2010). Communicating in the workplace. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall. Chatfield, T. (2022). Critical thinking: Your guide to effective argument, successful analysis and independent study. Sage. Crossman, J. (2022). Workplace Communication: Promoting Workplace Wellbeing and Interpersonal Relationships in Multicultural Contexts. Taylor & Francis. Mikkola, L., & Valo, M. (Eds.). (2020). Workplace communication. Abingdon: Routledge. TO ·KOPO: úvod ·2023 8 / 8