Podklady pro semináře a prezentaci výstupů
1. část: PERSONA a TÉMATA (na semináři – desk research)
1. Vypracování "PERSONY" dle zadání
Obecné charakteristiky archetypu, následná konkretizace persony a jejich cestovatelských zkušeností, včetně vizualizace.
2. Vypracování TÉMATU cesty
Představení Brna jako produktu cestovního ruchu/souboru atraktivit a služeb, které bude chtít PERSONA spotřebovávat.
Představení konkrétních touchpointů (průchozí místa/aktivity/atraktivity zapadající do konceptu TÉMATU).
Zpracujte minimálně 8 průchozích míst (za vstupné i veřejně dostupné; včetně 2 konkrétních služeb).
3. Vypracování STORYBOARDU, konkrétního sledu událostí při absolvování zákaznické cesty
Průchod daného archetypu (PERSONAS) celou zákaznickou cestou (STORYBOARD), která vychází z definovaného TÉMATU (jednodenní) cesty (začínající na Hlavním nádraží). Kromě veřejného prostoru navštíví a bude konzumovat i nějakou službu, musí se dostat/přepravit z místa na místo, apod. Vizualizace zákaznické cesty s popisem jednotlivých kroků a momentů překvapení. Vhodné je přiložit mapový podklad průchodů.
VÝSTUPY ZE SEMINÁŘE DLE ZADÁNÍ:
- odevzdání podkladů do odevzdávárny
Za kvalitně zpracované podklady získáte až 30 bodů ke zkoušce.