Komunikace v podniku úvod dopředmětu Tomáš Ondráček KOPO: témata komunikace v podnikovém prostředí komunikace a její složky psychologické aspekty komunikace důvěra, ochota, spolupráce a přesvědčivost úspěšnost, přesvědčivost, správnost a kvalita komunikace komunikační kanály směry komunikace a jejich specifika non-verbální komunikace v podniku a její aspekty etické a právní aspekty komunikace v podniku analýza komunikace interní komunikace týmová komunikace hodnotící komunikace a zpětná vazba non-verbální komunikace v podniku a její aspekty komunikace při náboru a vyjednávání o podmínkách práce externí komunikace dialogická, argumentační a lingvistická analýza druhy publik a jejich specifika multimodální komunikace a polylogy vyjednávání další výzvy podnikové komunikace TO ·KOPO: úvod ·2024 2 / 10 KOPO: harmonogram (zamýšlený) So 24. 2. 16:00–19:50 P103 úvod do problematiky komunikace v podniku vybrané psychologické aspekty komunikace v podniku vybrané etické a právní aspekty komunikace v podniku So 16. 3. 8:00–11:50 P302b vybrané aspekty interní a externí komunikace v podniku vybrané přístupy k analýze a hodnocení komunikace So 13. 4. 12:00–15:50 P302b shrnutí, doplnění a další výzvy komunikace v podniku prezentace/praktická cvičení zkouška TO ·KOPO: úvod ·2024 3 / 10 KOPO: ukončení předmětu 1. seminární práce hodnocení: přijato/nepřijato 2. prezentace seminární práce hodnocení: přijato/nepřijato 3. (aktivní účast na seminářích a cvičeních) 4. ústní zkouška prokazující získané znalosti a dovednosti hodnocení: A, B, C, D, E, F, X, – TO ·KOPO: úvod ·2024 4 / 10 KOPO: zadání seminární práce I/III individuální práce DATUM ODEVZDÁNÍ 07. 04. 2024 – ODEVZDÁVÁRNA V ISu využijte generativní AI (ChatGPT apod.) generujte komunikační událost v podnikovém kontextu analyzujte a/nebo zhodnoťte generovanou událost rozsah analýzy 1800 až 3600 znaků vč. mezer (1–2 normostrany) práce musí splňovat obsahové a formální nároky odborných prací odborné zdroje TO ·KOPO: úvod ·2024 5 / 10 KOPO: zadání seminární práce II/III využití generativní AI (ChatGPT apod.) ChatGPT Může využít následující popis: Vytvoř ukázku realistického rozhovoru mezi [doplňte] a [doplňte] o [doplňte]. Rozhovor se bude odehrávat v [doplňte]. Délka celého rozhovoru bude 500 slov. rozsah rozhovoru: 400 až 700 slov třeba co nejvíce přesného popisu vhodné využití rolí řekněte generátoru, jakou by měl mít postavu, např.: Nyní budeš odpovídat a chovat se jako [expert na podnikovou komunikaci]. možná potřeba více zadání nebo doplnění TO ·KOPO: úvod ·2024 6 / 10 KOPO: zadání seminární práce III/III generovaný text následně analyzujte a/nebo zhodnoťte např. s ohledem k: argumentaci, etice, právu, psychologii, ... ve svém hodnocení a/nebo analýze se opírejte od odbornou literaturu zvolte si např. odborný článek pojednávající o nějaké metodě, technice nebo analýze komunikace a zkuste postupovat podle navrhované metody, přístupu apod. rozsah analýzy 1800 až 3600 znaků vč. mezer (1–2 normostrany) TO ·KOPO: úvod ·2024 7 / 10 KOPO: prezentace 5 minut představení zadání AI a generovaného rozhovoru představení zhodnocení a/nebo analýzy závěry z dané práce praktické teoretické prezentace se neodevzdává TO ·KOPO: úvod ·2024 8 / 10 KOPO: zkouška prezenční krátký rozhovor na probraná témata nebo prezenční test termíny po dohodě nebo stanovené v IS TO ·KOPO: úvod ·2024 9 / 10 KOPO: VYBRANÉ ZDROJE František, B. (2017). Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory. 2. rozšířené vydání. Grada Publishing as. Holá, J. (2021). Interní komunikace v teorii a praxi. Univerzita Pardubice. Mikuláštík, M. (2010). Komunikační dovednosti v praxi. 2. doplněné a přepracované vydání. Grada Publishing as. Speciální číslo o argumentaci online časopisu Filosofie Dnes: Filosofie Dnes, 2018 [online]. 10(2) [2021-14-05]. 1804-0969. Dostupné z: https://filosofiednes.ff.uhk.cz/index.php/hen/issue/view/23. Cheesebro, T., O’Connor, L., & Rios, F. (2010). Communicating in the workplace. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall. Chatfield, T. (2022). Critical thinking: Your guide to effective argument, successful analysis and independent study. Sage. Crossman, J. (2022). Workplace Communication: Promoting Workplace Wellbeing and Interpersonal Relationships in Multicultural Contexts. Taylor & Francis. Mikkola, L., & Valo, M. (Eds.). (2020). Workplace communication. Abingdon: Routledge. TO ·KOPO: úvod ·2024 10 / 10