Adobe Systems Zadání pro 5. seminář MVVS Navrhněte komunikační kampaň, popř. kampaň PR a/nebo mediální plán SIMONA ŠKARABELOVÁ FILIP HRŮZA Jaro 2024 2 Úkol na 5. seminář: §Spáruje se s teorií ke komunikaci, PR a reklamě §Navrhněte komunikační (guerilla) kampaň nebo mediální plán/integrovanou marketingovou komunikaci §Lze zohlednit i komunikační model A.I.D.A. + S.(satisfaction) § § Komunikační (guerilla) kampaň § §Co je cílem kampaně § §Na jakou cílovou skupinu míří § §Kreativní nápad a provedení, vč. odhadu nákladů § 3 Mediální plán/integrovaná marketingová komunikace § §Pro jeho sestavení je nutné zobrazit komunikační prostředí. §Předpokládá, že má organizace dostatek financí na PR... 4 Mediální plán §Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. §Zahrnuje průběhové diagramy, názvy konkrétních časopisů, odhad dosahu a frekvence a také rozpočet. §Pro jeho sestavení je nutné zobrazit komunikační prostředí. Fáze procesu mediálního plánování Posouzení prostředí pro komunikaci Popis cílového publika Stanovení mediálních cílů Výběr mediálního mixu Nákup médií Mediální cíle §Frekvence – kolikrát bude příjemce v cílové skupině vystaven reklamě v určitém časovém období §Dosah (zásah) a váha – počet lidí, kteří byli vystaveni působení reklamy během určitého období. Důležité je však je více to, kolik lidí z cílové skupiny vidělo tuto reklamu. §Kontinuita – trvale působící, pulsující či nepravidelný harmonogram §Pokrytí – potenciál veřejnosti, jež by mohla být vystavena působení určitého média. §Náklady – náklady na zasažení tisíce osob. Výběr mediálního mixu: