Adobe Systems Zadání pro 6. seminář MVVS Fundraisingový audit, resp. variantní zadání FUNDRAISINGOVÝ ARGUMENT SIMONA ŠKARABELOVÁ FILIP HRŮZA SIMONA ŠKARABELOVÁ FILIP HRŮZA Jaro 2024 Adobe Systems Pro projekty, které se týkají veřejné správy a mají zajištěné financování 2 Fundraisingový argument – odpovídá na otázky: 3 Proveďte fundraisingový audit (mimo projety veř. správy¨): §Současné zdroje, jejich rozložení: §veřejné (dotace a granty) §vlastní zdroje z prodeje služeb, §dary (firemní/individuální) § + §buď: §Odhadněte budoucí potřeby organizace/projektu v horizontu 1 – 3 let (alespoň na rok) §Stanovení cílů na rok - SMART cíle pro fundraising (např. do prosince 2021 zrealizovat CRFD sbírku na 200 tis na novou investici xy) §Zvolte FNDR metody pro dosažení těchto cílů (u dotací a grantů uveďte konkrétní úřady, nadace a jejich programy, u dárců vymyslete, jak s nimi budovat a udržovat vztahy). §nebo: §Navrhněte úpravy pro práci s dárci (individuálními a/nebo firemními), např. dárcovskou kampaň, či Crowdfundingovou kampaň §