Sortimentní politika, nákup a cenotvorba
Ukončení předmětu a zadání seminárních prác
Zpracování 2 úkolů (40% z celkového hodnocení) a písemný test (60% z~celkového hodnocení. Úkoly jsou hodnoceny počtem bodů od 0 do 5. Minimální počet bodů za každý úkol je 2,5. Test obsahuje kombinaci otevřených a uzavřených otázek s celkovým počtem bodů 30. Pro úspěšné zvládnutí testu je potřebné získat minimálně 18 bodů.
Zpracování dvou úkolů – písemně, odevzdání do odevzdávárny do domluveného termínu zkoušky, případně - dle domluvy s vyučujícím - i po termínu zkoušky.
Zkouška: online – test – mix uzavřených a otevřených otázek
Učební materiály: texty v interaktivní osnově
+ Word: Ceny a
cenová politika_přednášky v Učebních
materiálech - POUZE ZAŽLUTĚNÉ STRANY
Pdf – kniha: Zentes……kap. 8, 9 a 12 v AJ v Učebních materiálech - jenom pro rozšíření poznatků
Zadání seminárních prací:
1. úkol
Zamyslete se a
odpovězte na otázku, které společné a které rozdílné faktory působí na
sortimentní politiku v případě:
nově
začínajícího podniku – maloobchodní prodej a velkého nadnárodního řetězce
Proč působí a
nepůsobí uvedené faktory na oba dva subjekty?
Jak uvedené
faktory působí? Na co vše v dění obou podniků mají vliv:
A) krátkodobý
B) střednědobý
C) dlouhodobý
strategický?
Vlivy rozdělte
pro oba subjekty zvlášť, pokud je to možné
2. úkol
Jaké faktory
ovlivňují nákupní politiku DM a nákupní procesy? U nákupních
procesů rozlište nákup operativní, taktický a strategický, nový a opakovaný.
Rozsah: Word -
1,5-3 strany – ucelený text obsahující věty, souvětí, odstavce a pokud se
budete inspirovat zdroji, tak i uvedení zdrojů v textu i na konci….odevzdávárna