ZADÁNÍ „Pivo and Pohoda:The Social Conditions and Symbolism of Czech Beer- Drinking (analýza textu s využitím znalostí SLEPT analýzy a kulturních specifik Čechů – 1 osoba; + komparace s jinou zemí – 2-3 osoby) Úkol: Analýza textu s využitím SLEPT analýzy, kulturních specifik vybrané země a kulturních specifik země – ČR - 1 osoba; komparace s jinou zemí– 2 osoby) Analýza textu znamená několikrát si text přečíst (kvůli zapamatování) a potom pospojovat informace z různých částí textu, tak, aby vedly k cíli. Cílem tohoto úkolu je využít znalosti z marketingu (na ESF z MKT I, II a MKT v EU), provázat s informacemi v textu a být schopen najít, poukázat a zformulovat závěry z těchto oblastí – nejlépe se zohledněním jednoltivých prvků SLEPT + Ku analýzy: - symbolické atributy piva v ČR (případně v komparované zemi) včetně historických kořenů - kultura a jazyk – spojení s pivem (lingvistický základ) - pozice piva jako produktové a nápojové kategorie v ČR (a v komparované zemi) - odlišnost fyzických atributů produktu piva v ČR na rozdíl od jiných zemí (případně komparované země) - světově proslulé značky a jejich pozice - „etnickost“ piva na území ČR - pivo – a marketingové nástroje produkt a cena v ČR (komparace s jinou zemí) - distribuční faktory piva (nástroje distribuce v daném distribučním článku) v ČR (komparace s jinou zemí) - kupní chování v případě piva v ČR (komparace s jinou zemí?) - sociální a demografické faktory a pivo v ČR (komparace s jinou zemí) !!!!!Dát pozor – informace pro dané cíle jsou „roztroušeny“ v celém textu!!!!! Vhodná literatura: USUNIER, J.C., Marketing across culture.