Reklama I. Historie USA -- 18. a 19. století Barnumská reklama Slon Jumbo Pojmy -- zákon o regulaci reklamy not Zadavatel reklamy = práv. nebo fyz. os., která objednala u jiné práv. nebo fyz. osoby reklamu not Zpracovatel reklamy = práv. nebo fyz. os, která pro sebe nebo pro jinou práv. nebo fyz. osobu zpracovala reklamu not Šiřitel reklamy = práv. nebo fyz. osoba, která reklamu veřejně šíří USA -- 19. století Metody tvorby reklamních sloganů Evropská unie a uzákonění jazyků not Slovensko-- zákon č. 270/1995 Z.z. o štátnom jazyku Slovenskej republiky not Francie -- Loi Toubon ze 4.8.1994, Bureau de Vérification de la Publicité -- rozšiřující zásady v r. 1998 not Maďarsko -- zákon č. XCVI z r. 2001 not Polsko -- čl. 7 zákona o polském jazyce z r. 1999 USA Reklama v Čechách Výtky reklamě "Erotizace" dívek Zobrazování ženy Zobrazování ženy Zobrazování muže Soutěže not Louskáček http://www.adc-czech.cz/main.php?id=2034 not Zlatá Pecka http://www.zlatapecka.cz/cz/index.php not Zlatý štoček http://www.uvdt.cz/Default.aspx?section=34&server=1&article=70 Zlatá pavučina not EFFIE http://www.effie.cz/ Použité zdroje I. Mimo zdroje uvedené v prezentaci not SKARLANTOVÁ, P. Reklama jako komunikační prostředek - Zdroj informací a dezinformací, dostupné na http://web.ff.cuni.cz/~jedlickp/kurzy/DP_reklama.pdf not http://www.televize.cz/2003037/01675885.htm not http://www.mpo.cz/xqw/webdav/-UTF8-/dms_mpo/getPublicFile/771/836/Obchodni_zakonik.htm not http://www.barnum-museum.org/orig/html/jumbo.html not http://www.media-awareness.ca/francais/enjeux/stereotypes/femmes_filles/index.cfm Použité zdroje II. not http://ezine-tips.com/articles/resources/20010808.shtml not http://www.geocities.com/Heartland/4547/wanamaker.html not http://www.archives.cz/karvina/SOkA%20vystavy/Plakat.htm not http://www.rengl.cz/towin.en/pplochy/hplakatovani.php3 not http://www.absolutads.com/gallery/view.php?news=7&lang=cz