Vítejte na Marketingu II. Údaje Vyučující: Klára Kašparová Katedra podnikového hospodářství Č. dveří: 634 Tel.: +420 549 495 203 E-mail: klarad@econ.muni.cz Konzultační hodiny: Út: 13-14 Literatura • DE PELSMACKER, P. – GEUENS, M. – VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1 ??? Lasswellův model komunikace Claude Elwood Shannon Shannon-Weaver model Norbert Wiener Schrammova úprava Shannon-Weaverova modelu Dopad pole zkušenosti Osgood-Schrammův kruhovitý model Teorie kouzelné střely, Hypodermic Needle Theory Různé modely Dvoustupňový model komunikace Lazarsfeld a Katz – názorový vůdce Robert Merton Teorie postupného rozvoje George Gerbner – Syndrom zlého světa Gerbnerův komunikační model Schrammův model masové komunikace Berloův model S-M-C-R Maletzkeův model masmédií Převzaté zdroje • http://oak.cats.ohiou.edu/~as491398/interactionalaes.htm • http://www.cultsock.ndirect.co.uk/MUHome/cshtml/introductory/lasswell.html • http://scienceworld.wolfram.com/biography/Shannon.html • http://www.afirstlook.com/archive/information.cfm?source=archther • http://www.ciadvertising.org/studies/student/99_fall/theory/lazarski/Paper%20Leck%20htm.htm • http://www.cultsock.ndirect.co.uk/MUHome/cshtml/introductory/sw.html • http://www.cultsock.ndirect.co.uk/MUHome/cshtml/introductory/smcr.html • http://systems.open.ac.uk/page.cfm?pageid=resourceWiener • http://www.mtm.ufsc.br/~taneja/book/node2.html • http://www.tcw.utwente.nl/theorieenoverzicht/Theory%20Clusters/Mass%20Media/Hypodermic_Needle_Theory.doc/_printableversion.html • http://www.ciadvertising.org/studies/student/99_spring/theory/griswold/twostep.html • http://www.utexas.edu/coc/journalism/SOURCE/j363/merton.html • http://www.bolender.com/Dr.%20Ron/SOC4044%20Sociological%20Theory/Class%20Sessions/Sociological%20Theory/Merton,%20Robert%20King/merton,_robert_king.htm • http://www.utexas.edu/coc/journalism/SOURCE/j363/gerbner.html • http://www.cultsock.ndirect.co.uk/MUHome/cshtml/introductory/gerbner.html • http://www.cultsock.ndirect.co.uk/MUHome/cshtml/media/maletzke.html • http://www.ciadvertising.org/SA/fall_02/adv382j/machadoma/paper1/paper1main.html