Struktura seminární práce Analytická část SWOT analýza území ve struktuře § Prostorové aspekty destinace (poloha, dopravní dostupnost) § Primární nabídka cestovního ruchu (přírodní a kulturně historické předpoklady CR) § Turistická dopravní a doprovodná infrastruktura (vodní, cyklo, lyžařské a pěší trasy, lanovky, ostatní sportovní infrastruktura) § Sekundární nabídka cestovního ruchu (ubytovací zařízení) § Vybrané socio-ekonomické předpoklady (velikostní struktura obcí, podnikatelská aktivita v pohostinství a ubytování) § Turistické informace a organizace cestovního ruchu § Turistická poptávka Nejvýznamnější atraktivity regionu + Přírodní + Kulturně-historické + Turistická dopravní a doprovodná infrastruktura Funkční využití území Např.: + Venkovská turistika + Městská turistika + Pobyty u vody + Vodní turistika + Pěší a horská turistika + Přírodní atraktivity + Sjezdové lyžování + Lázeňská turistika + Vinařská turistika + Kongresová a veletržní turistika + Kulturně-historické atraktivity + Kulturně-společenské akce Geografická struktura návštěvnosti § Domácí § Zahraniční § Potenciální zdrojové země Návrhová část Návrh produktu Charakteristika produktu § turistické cíle a atraktivity zahrnuté do produktu § služby zahrnuté do produktu Umístění produktu + vymezení produktu vůči konkurenci Cílové skupiny Marketingový mix (pro jednotlivé cílové skupiny, jeden marketingový mix) + Propagační mix (propagační sdělení, propagační aktivity a jejich načasování) + Distribuce + Lidé – kooperace (přehled subjektů zainteresovaných na produktu) Přehled destinací + Český ráj + Jižní Morava + Krkonoše + Praha + Okolí Prahy + Šumava + Severozápadní Čechy + Vysočina + Východní Čechy