Zadání návrhu komunikačního mixu resp. strategie pro projekt Inkubátor environmentálních podnikatelských záměrů (dále jen Inkubátor) Účel návrhu komunikačního mixu § Navrhnout komunikační mix pro produkt Inkubátor tak, aby přesvědčil cílovou skupinu o tom, že má nabízený produkt využít. Jinými slovy jde o to, přesvědčit studenty, aby se projektu zúčastnili, resp. alespoň některých z nabízených předmětů projektu. § Komunikační mix by měl posílit vnímání Inkubátoru jako prestižního a úspěšného projektu. Cílem kampaně Přesvědčit alespoň 40 studentů z obou cílových skupin, aby se do projektu zapojili jako jeho účastníci. Prezentovat Inkubátor jako prestižní a úspěšný projekt. Cílová skupina § Studenti ESF MU katedry Podnikového hospodářství § Studenti FSS MU katedry Humanitní environmentalistika § Ostatní studenti MU, kteří budou mít zájem absolvovat jakékoliv z předmětů vyučovaných v rámci kurzu Produkt Inkubátor environmentálních podnikatelských záměrů § Jedná se o třísemestrální denní kurz, v rámci kterého studenti budou v prvních dvou semestrech absolvovat výuku a exkurze po environmentálních podnicích. Získané poznatky pak ve třetím semestru využijí při tvorbě „zelených“ podnikatelských záměrů. Návrh těchto podnikatelských záměrů bude probíhat v týmech (ve kterých budou zastoupeni studenti ESF a FSS) pod dohledem koučů z praxe. Tyto záměry ohodnotí komise odborníků a nejlepšímu z nich poskytneme finanční odměnu. V případě zájmu ze strany studentů nabídneme bezplatné poradenství při uvádění podnikatelského záměru v život. § Studenti ESF se budou účastnit výuky environmentálních předmětů na FSS (cesta na FSS z ESF trvá 10 minut trolejbusy 38 a 39) a studenti FSS se budou účastnit výuky ekonomických předmětů na ESF (konkrétní struktura předmětů viz tabulka níže) § K absolvování celého kurzu a získání diplomu je nutné absolvovat alespoň 6 z nabízených předmětů. Předměty vyučované v rámci kurzu Inkubátor podléhají kreditnímu systému na MU. § Jedná se o projekt MU ve spolupráci s Nadací Partnerství . Přínosy absolvování kurzu Studenti ESF: § vyšší povědomí o environmentálně přívětivém podnikání § získání zajímavé specializace v rámci oboru Podnikové hospodářství, a tím lepší šance na pracovním trhu Studenti FSS: § lepší pochopení ekonomických principů tržního hospodářství Obě skupiny: § podpora iniciativ k zakládání vlastního podnikání § získání lepšího přehledu o činnosti podniků a základy managementu, a tím lepší šance na pracovním trhu § získání diplomu o absolvování § možnost absolvovat exkurze v environmentálních podnikáních, a to i v zahraničí § kontakt s praktiky § nejlepší podnikatelský záměr bude finančně odměněn Prostředky k tvorbě komunikačního mixu § Finanční prostředky ve výši 30000,- Kč § 1 pracovník na plný úvazek po dobu dvou měsíců (popřípadě 3 pracovníci s poměrným úvazkem) § Kvalitní barevná tiskárna pro tisk letáků, informační brožury apod. § Veškeré běžné kancelářské vybavení je k dispozici. Konkurence projektu § Jiné vzdělávací projekty Evropského sociálního fondu (Operační program lidských zdrojů – OP RLZ 3.2), které realizuje MU. § Jiný vzdělávací služby v oblasti environmentálního podnikání.