3DR, outdoor, indoor 3D reklama • Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) http://www.a3dr.cz/mapa.asp 3D reklama = reklamní produkt mající tři rozměry: výšku, šířku a hloubku • 2 druhy produktů: katalogové zboží a tailor made • soutěž Hvězda 3D reklamy http://www.hvezda3dreklamy.cz/ Outdoor reklama • Česká asociace pro venkovní reklamu http://www.cavr.cz/cz/onas.php • některé typy venkovní reklamy - billboardy, bigboardy, reklamní plachty, backlighty (7 divů světa – letiště Ruzyně společnosti BigBoard Praha) http://www.bigboard.cz/index.php?page=galerie - City Light vitríny http://www.euroawk.cz/index2.php?section=nosice&lang=cz&id=5 http://www.railreklam.cz/cs/media_clv.php - lavičky http://www.ad-net.cz/ 10 pravidel pro outdoor • najděte si pouze 1 téma • buďte struční (zaznamenání, přečtení a zapamatování 5-20 s) • komunikujte s člověkem • dívejte se do očí • objevte kouzlo seriálu • oslovte lidi tam, kde Vás nečekají • zvolte vhodnou kombinaci barev • vede realistická 3D reklama • sexuální podtext přitahuje • fungující neměňte Indoor reklama • média - Dynamic Shopping Display - City Light vitrína - Floor windows - Saleboard - Floor Stickers (Perla Tip v r. 2001 – 100 prodejen 5-ti řetězců, efekt nálepek 3%) POP a POS • = reklama v místě nákupu a prodeje • nástroje: POP a POS Rollaway Výzkum POPAI • POPAI (Point of Purchase Advertising International) Použité zdroje Mimo zdroje uvedené v prezentaci • Strategie – 10 momentů, které ovlivnily vývoj trhu • KRUPKA, J. Desatero zásad, jak nezkopat venkovní reklamu. Strategie z 10.02.2003 • COUFALOVÁ, M. – Reklama v nákupních centrech kvete. Strategie z 01.09.2003 • FORST, V. Nejen pro ty, kteří klopí oči. Strategie z 22.04.2003 • Reklama v místě nákupu. Strategie z 03.11.2003 • KUDRNOVÁ, L. Průvodce POP nástrojů. Strategie z 22.04.2003 Použité zdroje • Strategie z 03.11.2003 – příloha • KRUPKA, J. Strategie z 24.02.2003. část Sales promotion and 3D • http://www.bellex.cz/ • http://www.logologic.cz/htmlVersion/cz/hist01.html • http://www.rainbowdisplaysystems.com/ • http://www.unibon.cz/interakt.htm • http://www.vybercz.cz/popai • http://www.istrategie.cz/pdf_files/outdoor_2001/STRVEN_24_25.pdf