Komunikační kampaň - Zpracovali: Zuzana Opělová Lukáš Merta Cíle kampaně: Výsledky analýzy prostředí Cenová analýza Kreativní strategie Cílová skupina: ženy 25 – 50 let pragmatické matky Komunikační mix • Reklama O/ TV 60% O/ Časopisy 17% O/ Internet 5% • Podpora prodeje O/ Akce 2+1 13% O/ Zvýraznění v obchodech 5% Časový harmonogram Zařazení TV spotu: Nasazení a přibližný čas vysílání Časopisy Zvýraznění v obchodech • supermarkety a velké obchodní domy • 30 rovnoměrně v ČR • zvýraznění v obchodech • zajištění zvláštních prodejních regálů na prodejně – ne v oddělení hygieny • v 10 obchodech s největším objemem prodejů • v případě napjatého rozpočtu škrtnout Internet • reklamní bannery • promo umístění Odolu na internetových obchodech • zlepšení navigace na web. prezentaci • dotvoření webové prezentace TV spot Odstraňuje zubní plak, nepoškozuje zubní sklovinu, zvyšuje odolnost proti zubnímu kazu, speciální (adstringentní) látka zpevňuje dásně a omezuje případné krvácení. Působí hojivě a protizánětlivě. Navíc v novém praktickém balení! na všechno ... ale jen v oblasti zubní hygieny! Vyzkoušejte také nový Odol aloe vera fresh gel! Nyní akce 2+1 Akce 2+1 • k jakýmkoliv dvěma zakoupeným pastám Odol dostane zákazník jednu pastu Odol Aloe vera zdarma • výborné zkušenosti z minulosti Zvýraznění v obchodech • upozornění na akci 2+1 • vystupující reklama na stojanu • provázanost s TV reklamou • symbol zajíce Reklama – internet • bannery s motivem zajíce • linkují na stránky Odolu • upozorňují na výhody a komplexní péči • upozorňují na akci 2+1 Rozpočet Děkujeme! Nyní prostor pro Vás…