3DR, outdoor, indoor 3D reklama *Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) http://www.a3dr.cz/mapa.asp 3D reklama = reklamní produkt mající tři rozměry: výšku, šířku a hloubku *2 druhy produktů: katalogové zboží a tailor made *soutěž Hvězda 3D reklamy http://www.hvezda3dreklamy.cz/ Outdoor reklama *Česká asociace pro venkovní reklamu http://www.cavr.cz/cz/onas.php *některé typy venkovní reklamy - billboardy, bigboardy, reklamní plachty, backlighty (7 divů světa – letiště Ruzyně společnosti BigBoard Praha) http://www.bigboard.cz/index.php?page=galerie - City Light vitríny http://www.euroawk.cz/citylighty.html http://www.railreklam.cz/cs/media_clv.php -lavičky http://www.ad-net.cz/ 10 pravidel pro outdoor * najděte si pouze 1 téma * buďte struční (zaznamenání, přečtení a zapamatování 5-20 s) * komunikujte s člověkem * dívejte se do očí * objevte kouzlo seriálu * oslovte lidi tam, kde Vás nečekají * zvolte vhodnou kombinaci barev * vede realistická 3D reklama * sexuální podtext přitahuje * fungující neměňte Indoor reklama *média -Dynamic Shopping Display -City Light vitrína -Floor windows -Saleboard -Floor Stickers (Perla Tip v r. 2001 – 100 prodejen 5-ti řetězců, efekt nálepek 3%) POP a POS * = reklama v místě nákupu a prodeje * nástroje: POP a POS Rollaway Výzkum POPAI * POPAI (Point of Purchase Advertising International) Použité zdroje Mimo zdroje uvedené v prezentaci * Strategie – 10 momentů, které ovlivnily vývoj trhu * KRUPKA, J. Desatero zásad, jak nezkopat venkovní reklamu. Strategie z 10.02.2003 * COUFALOVÁ, M. – Reklama v nákupních centrech kvete. Strategie z 01.09.2003 * FORST, V. Nejen pro ty, kteří klopí oči. Strategie z 22.04.2003 * Reklama v místě nákupu. Strategie z 03.11.2003 * KUDRNOVÁ, L. Průvodce POP nástrojů. Strategie z 22.04.2003 Použité zdroje * Strategie z 03.11.2003 – příloha * KRUPKA, J. Strategie z 24.02.2003. část Sales promotion and 3D * http://www.bellex.cz/ * http://www.logologic.cz/htmlVersion/cz/hist01.html * http://www.rainbowdisplaysystems.com/ * http://www.unibon.cz/interakt.htm * http://www.vybercz.cz/popai * http://www.istrategie.cz/pdf_files/outdoor_2001/STRVEN_24_25.pdf