Brief kampaně" Provoňte si Vánoce" LightBlue, a. s. zpracovala: Ing. Veronika Paďourová Brief ­ Vánoce PrestigeProducts ­ kampaň "Provoňte si vánoce" Marketingová situace a marketingové cíle Distributor semi-selektivní kosmetiky v ČR - Prestige Products chce na Vánoce podpořit prodej vybraných vůní (fashion značky: bruno banani, Mexx, Puma, Replay a celebrity značky: Christina Aguilera, Avril Lavigne, Naomi Cambel) v drogériích a parfumériích. Vzhledem k tomu, že vůně jsou určeny pro mladší věkovou skupinu (14-24let), je cílem ovlivnit především rodiče a kamarády jako nakupující. Těmto nakupujícím je třeba ulehčit výběr dárku, doporučit jim jistotu, se kterou neudělají chybu. Cíle kampaně Vynést vybrané linie zastupovaných značek společností Prestige Products na přední místo před ostatními prodávanými vánočními dárky. Vzhledem k tomu, že aktuální novinkou na trhu je vůně Replay Your Fragrance, která se oproti ostatním vůním může pyšnit unikátním složením. Díky látce cyklodextrin, která je ve vůni obsažena, stačí kapka vody a vůně se znovu rozvoní. Tato novinka značky Replay by měla být v rámci kampaně více zviditelněna. Poznámka: Zapojit do komunikace i web z minulého roku www.vunerostesvami.cz Cílová skupina Zákazníci, kteří nakupují dárky v drogériích a parfumériích, rodiče dětí ve věku 14-24let a jejich kamarádi z cílové skupiny. Dále nakupující na poslední chvíli, kteří shání své vánoční dárky posledních pár dní před štědrým dnem, tzv. panic shoppers. Rozpočet 2mil. Kč bez DPH. Kontaktní osoba LightBlue, a. s. - mediální agentura zastupující společnost Prestige Products. Ing. Veronika Paďourová tel.: 731 628 036 e-mail: padourova.veronika@lightblue.cz Datum: 8.10.2009 1/1