Obsah, nápady Prezentace Tochanová /Tomečková „Ozvi sa nám! Chceme byť na teba pyšní a zoznámiť ťa s ďalšími dôležitými ľuďmi!“ Není zjevné odlišení KS RMU a ESF. Komunikace se zjevným cílem „zisku“ se zdá nereálná. To musí být v podtextu všech jednání, nikoli v prvním plánu. Profil ESF na Facebooku už má, lze zvážit jeho využití pro absolventy. Souhlas se zastrčením stránek „pro absolventy“. Důvod je ten, že nyní neslouží „absolventům“, ale uchazečům o studiu, aby je namotivovaly ke studiu na ESF. běžná grafika O každém hodnocení prezentace platí, že nelze hodnotit osobní prezentaci, možná byla perfektní…. 1 Šulc/Němcová „Zůstat v kontaktu se vyplatí…“ Odměna: - fak. usb - fak. trička - fak. víno Dotazník hodnotím velmi pozitivně, zvlášť jeho realizaci a vyhodnocení!!! Škoda jen, že z úvodních otázek vyplývá, že je pro budoucí absolventy, nikoli stávající. Ale i tak přinesl zajímavá zjištění, díky za ně! Heslo kampaně skvělé, obdobně návrh struktury webu. „Náborové e-maily“ se okamžitě po ukončení studia rozesílají. Komplexní, ucelené, velmi pozitivně hodnotím snahu zapracovat výsledky aktuálního šetření, formálně bezchybné. Bez připomínek, líbí se. 3. Buriánková/Floková „Spojte se s přáteli ze studií“ Odměna: - fak. víno Zajímavý podnět fak. podsekcí v absolventech.muni.cz Zajímavý podnět propojení FB a výše zmíněných fakultních podsekcí absolventů. SAPMU tedy chápu jako zavrženou. Předpokládá to však vyjednávání s RMU. U nových a budoucích absolventů ESF jsem přesvědčena o výhodách FB, u starších absolventů to může být problém. SWOTky ke každé možnosti řešení problému pozitivní!!! Zajímavé, v zásadě ucelené, často nápadité a podnětné. Bez připomínek. Krejčová/Viková „Rozjeďte se se známými a Absolventskou sítí“. Skvělé a potřebné rozdělení cílovky na již absolventy – zaregistrované a nezaregistrované, a budoucí absolventy, resp. studenty. Návrhy v KS předpokládají vyjednávání s RMU. Na soutěže moc nevěřím, zvlášť u cílové skupiny stávajících absolventů – mají dost své práce a jakýkoli mail na víc je obtěžuje. Prezentace na přednáškách – zajímavý tip. Provedené dotazování fajn, ale ne moc rozsáhlé, nicméně výsledky i tak zajímavé. Neřeší SAPMU. Běžná grafika, ne moc přehledné 2. Mačát/Pék „Učili nás PROFESionálové, stali se z nás ESFionálové“ Odměna: - fak. trička - fak. víno Vyčerpávající a rozumné zdůvodnění nespolupráce se SAPMU. Jasné zřetelné a logické vymezení vůči SAPMU i RMU. Formalita: v práci se objevuje míchání 1. os. j.č, s 1. os. mn.č. Je práce výsledkem práce obou, nebo jen jednoho? Jazyková korekce rodilým mluvčím by nebyla od věci. Domníváte se, že věková skupina 36tiletých má už děti ve věku uchazečů o studium, nebo berete v této souvislosti v úvahu pouze studenty kombinovaného studia? Asi by bylo vhodnější nick@alumni.econ.muni.cz pro identifikaci s absolventy ESF, ne? Ples v takovém pojetí by znamenal pořádání dvou plesů, protože na takovou VIP akci, kterou navrhujete, by si studenti lístek těžko zaplatili. Nejsem přesvědčená o vhodnosti tyto dvě cílové skupiny (stávající a budoucí absolventy, resp. studenty separovat). Motto kampaně: kostrbaté, i název časopisu pro absolventy. Nevím, zda by jen studenti dokázali postihnout zájmy starších absolventů…. I tak ucelené, komplexní, provokativní ke spoustě úvah a podnětů. Skvělá prezentace!!! Ridlová/Novák „Lov absolventů!“ Nezkoumá výhody či nevýhody fakultní podsekce SAPMU, hned rozhodne, že půjde o podsekci ESF v rámci SAPMU. Zaměřuje se pouze na stávající absolventy, nikoli budoucí. Velmi stručné. Nezaujme, běžná grafika, stručné. Ďuriník/Kuric „Promóciou to NEkončí“ „Dnes informovaní študenti, zajtra motivovaní absolventi“. Podnětná motta. Má smysl zveřejňovat totožné informace pro absolventy na stránkách ESF a současně jim je posílat formou el. newsletteru? Vyvěšení absolventi jsou – nejen na stránkách esf, ale nově i na stránkách muni.cz (ano, vím, je to ve vztahu k uchazečům o studium, nikoli k absolventům). Zajímavý tip na průvodce pro budoucí absolventy…. Co je cílem pozvání absolventů na přednášky, nebo jejich „vyvěšení“? Mohlo být propracovanější a více vyargumentované názory. Bez připomínek. Vyoral „Setkávejte se opět s přáteli.“ „Diplomem to nekončí.“ Pozitivně hodnotím analýzu jiných absolventských spolků na jiných univerzitách v ČR. Podnětná motta, zohledňující různost dvou cílových skupin. Neřeší dvoukolejnost SAPMU, RMU a aktivit ESF. Neargumentuje, proč vydávat časopis. Zajímavý názor na FB – jediný záporný. Jinak stručné. Grafikou nezaujme, jinak bez připomínek.