DIRECT MARKETING V PRAXI Tomáš Papírník Brand Brothers s.r.o Představení přednášejícího Tomáš Papírník Brand Brothers • Výzkumná agentura • Sídlo v Brně • 12 let na trhu (od roku 1996) • Výzkumy ve 20 zemích světa Vybrané reference Příklady zadání • Jsme jedna z největších firem v oboru v Evropě a v ČR se nám nedaří, najděte proč a navrhněte řešení. • Jsme jedna ze tří největších firem na světě, nalezněte pro nás vhodné firmy na odkup na Slovensku. Příklady zadání • Na trhu práce je stále větší konkurence. Nalezněte pro nás efektivní způsoby, jak oslovit absolventy ekonomických VŠ. • Chceme vstoupit do Ruska a zopakovat tam úspěch v ČR, Německu a USA. Základní dělení v praxi používané marketingových aktivit • ATL • BTL Výhody a nevýhody DM x ATL • CTP • Zásah • Testovatelnost • Možnost vylepšování • Cílenost • Neviditelnost Hlavní pojmy direct markektingu • Direct mail • Lettershop • Rozesílání emailů • Aktivní telemarketing • Pasivní telemarketing Hlavní pojmy direct markektingu • Pre call • Post call • SMS marketing • Databázová firma • Data broker Jak vytvořit efektivní DM? • Kvalitní příprava • Testovat, testovat, testovat • Direct marketigové schody • Správná dtb • Konkrétní osoba? Jak vytvořit efektivní DM? • Pre call? • Post call? • Obálka • Délka dopisu • Personalizace dopisu Jak vytvořit efektivní DM? • Snadná čitelnost • Jasně vyjádřený přínos pro klienta • Co má adresát udělat? • Leták • Návratový formulář • Dárek? Děkuji za pozornost